خدماتی

ساخت وبلاگ

طبیعی است که همه ما تمایل داریم زیباترین  سرویس جواهرات را داشته باشیم و با آن در مجالس مختلف بدرخشیم.

از آنجایی که حس زیبادوستی و شیک بودن، غریزه ای ذاتی در وجود انسان ها است، بنابراین همه ما طالب آن هستیم و می کوشیم با استفاده از اشیا زینتی همچون زیورآلات قیمتی، در مجالس و مراسمات بهترین باشیم.

در این زمینه، صنعت طلا و جواهرات رتبه بالایی را به خود اختصاص داده است. چراکه زیبایی و درخشندگی که جواهرات به ظاهر افراد می بخشد، غیرقابل وصف است.

غالباً اکثر ما می دانیم که جواهر شامل انواع: انگشتر، حلقه، گوشواره، دستبند، و در نمونه هایی به شکل نیم ست ، ست و سرویس جواهرات می باشد که با انواع سنگ های قیمتی و نیمه قیمتی مانند: الماس، مروارید، زمرد، برلیان، فیرروزه، توپاز و عقیق مزیّن شده اند.

ویژگیهای زیباترین سرویس جواهرات چیست ؟

ویژگی سرویس جواهر

ویژگی خاصی که سرویس های طلا و جواهر دارند، کامل بودن آیتم های آنها است. چرا که سرویس جواهرات شامل: گردنبند، گوشواره، دستبند می باشد و گاهی با یک انگشتر به کاملترین و زیباترین سرویس جواهرات مبدل می شود.

به چند نمونه دیگر از ویژگی هایی که سرویس جواهر دارد، توجه نمایید :

  • با قیمت حلقه و پشت حلقه و انگشتر جواهر، دستبند، گردنبند و گوشواره کامل می شود در غیر اینصورت به آن نیم ست گفته می شود.
  • با انواع نگین ها یا سنگ های زیبا به صورت تک نگین یا پرنگین تزئین می شود.
  • بیشتر در مراسمات تشریفاتی و رسمی مورد استفاده قرار می گیرد.
  • موردپسند نوعروسان، افراد میان سال، بزرگسال و کهن سالان می باشد.
  • شما می توانید انواع مدل های آن را با رنگ لباس و با رنگ صورت خود سِت کرده و هارمونی جالبی ایجاد کنید.
  • ممکن است ظریف، ساده و کم نگین باشد که در این صورت وزن آن نیز سبک خواهد بود.

در نمونه هایی که سنگین و پرنگین باشد به عنوان سرویس جواهرات گران قیمت شناخته شده و نیازمند بودجه قابل توجهی جهت خرید می باشد.

 شباهت و تفاوت سرویس جواهرات با نیم ست جواهر

در مطلب قبلی تا حدودی با ویژگی های زیباترین سرویس جواهرات آشنا شدیم. اینک قصد داریم در رابطه با  نیم ست جواهر ارزان  صحبت کنیم و تفاوت آن را با سرویس جواهرات مورد بررسی قرار دهیم.

امروزه نیم ست ها در میان خانمها غوغای زیادی به پا کرده و طرفداران زیادی را از آنِ خود نموده اند.

کمتر کسی پیدا می شود که این اکسسوری های زیبا را نادیده بگیرد. معمولا نیم ست ها به دلیل برخوردار بودن از چند عضو مانند انگشتر و دستبند جواهر یا گوشواره و گردنبند  به این نام خوانده می شوند.

تفاوت اصلی نیم ست جواهر با سرویس جواهرات کمبود یکی از اقلام نامبرده است. زیرا یک سرویس شامل همه این چند عضو می باشد.

اکنون به شما کاربران عزیز پیشنهاد می کنیم، ویژگی ها و مشخصات نیم ست ها و سرویس ها را مورد مطالعه قرار دهید تا به تفاوت و شباهت سرویس جواهرات با نیم ست جواهر پی ببرید.

  • سرویس ها برخلاف نیم ست های جواهر، دارای منسوجات کاملی همچون: گوشواره، گردنبند، دستبند و گاهی انگشتر می باشند ولی نیم ستها یکی از این اعضا را کم دارند.
  • نیم ست ها جوانانه پسند ولی سرویس جواهر را معمولا بزرگسالان می پسندند.
  • قیمت خرید نیم ست به صرفه تر از سرویس ها می باشد، به همین دلیل امروزه که قیمت طلا و جواهر سیر صعودی دارد، عروس خانم نیم ست را ترجیح می دهند.
  • نیم ست و سرویس را از انواع جنس های طلای سفید، طلای زرد، رزگلد، نقره، پلاتین، استیل، تتانیوم و در نمونه هایی از برنج و مس می سازند.
  • هر دوی آنها ممکن است پرنگین یا تک نگین باشند.
  • قیمت زیباترین سرویس جواهرات و نیم ست جواهر، بر حسب وزن خالص طلای بکار رفته در آنها و نوع و تعداد سنگ های سوارشده محاسبه می گردد.

سرویس جواهرات الماس

به جرات می توان گفت که سرویس جواهرات الماس، یکی از درخشان ترین، شیک ترین و زیباترین سرویس جواهرات می باشد که طبیعتاً صاحب قیمتی قابل توجه خواهد بود.

الماس سنگی استخراجی است و وقتی روی سرویس طلا نصب می شود، آن را به زیباترین سرویس جواهرات تبدیل می کند. گاهی الماس را تراش می دهند و آن را با نام برلیان روی طلا و جواهرات بکار می برند.

تنوع در طرح های سرویس الماس فراوان است و این ازدیاد در گوناگونی موجب شده تا انواع سلیقه های مشتری پوشش داده شوند.

شما می توانید از انواع سرویس جواهرات طراحی شده با الماس، در وب سایت فروشگاهی جواهرات دیدن نمایید و قبل از اقدام به خرید، یکی از نمونه ها را بر حسب سلیقه و میزان بودجه خود خریداری نمایید.

  • سرویس طلا سفید با نگین مروارید یاقوت کبود و الماس تراش برلیان
  • سرویس طلا سفید زنانه با نگین یاقوت قرمز و الماس تراش برلیان
  • سرویس طلای رزگلد با نگین الماس تراش برلیان طرح گل
  • سرویس طلای زرد با نگین زمرد و الماس تراش برلیان
  • مدل طلا سفید با نگین یاقوت کبود الماس تراش برلیان
  • مدل طلا سفید با نگین زمرد و الماس تراش برلیان

اینها نمونه هایی از تنوع سرویس جواهرات می باشند.

این مدل ها و تمام طرح هایی که به الماس مزین شده اند، نیاز به محافظت و مراقبت زیادی دارند زیرا بسیار ارزشمند هستند و به عنوان سرمایه ای قابل توجه تلقی می شوند.

به همین دلیل توصیه می کنیم هرگز اجازه ندهید که جواهرات الماس کثیف یا کدر شوند و برای جلوگیری از این اتفاق، آنها را مثلاً هنگام شانه کردن مو و استفاده از وسایل آرایشی مانند کرمها از خود دور نگه دارید.

و اینکه هرگز زیباترین سرویس جواهرات الماس خود را با مواد شیمیایی پاک نکنید، چون درخشندگی الماس از بین می رود.

قیمت خرید زیباترین سرویس جواهرات

اگر شما هم از آن دسته افرادی هستید که درصدد خرید زیباترین سرویس جواهرات برای خود یا همسرتان می باشید، به شما پیشنهاد می کنیم فروشگاه جواهرات را به خاطر بسپارید.

این مکان بدون شک، یکی از معتبرترین فروشگاه هایی است که شما می توانید به آن اعتماد کنید و طلا و جواهر موردنیاز خود را خریداری نمایید.

شایان ذکر است که ویژگی ها و خدمات بی نظیر این فروشگاه، باعث شده تا ما این چنین ادعایی داشته باشیم.

ارائه خدمات و ویژگی های فروشگاه جواهرات یونیک جهت درک بهتر مطلب:

  • شیوه فروش این مجموعه به دو شکل حضوری و غیرحضوری انجام می گیرد.
  • ‌دارای خدماتی همچون ارسال محصول خریداری شده در کمترین زمان ممکن به درب منزل مشتری می باشد.
  • توانایی انجام کلیه سفارشات مشتری را دارا می باشد.
  • قادر است وزن سرویس جواهرات و سایر منصوبات دیگر جواهر را، طبق خواسته مشتری سبک تر نماید. این کار از طریق تعویض سنگ ها انجام می شود.
  • شناسنامه جواهرات که تحت نظارت انجمن گوهر شناسی ایران صادر می گردد را به مشتری تحویل می دهد.
  • ضمانت نامه معتبر و فاکتور رسمی خرید جواهر را به مشتری ارائه می نماید.

و سایر خدمات دیگر که همگی آنها خاص و ویژه می باشند.

خرید زیباترین سرویس جواهرات

البته به یاد داشته باشید که برای خرید زیباترین سرویس جواهرات باید نکاتی را رعایت کنید که شامل موارد زیر می باشند.

  • به مطمئن ترین و معتبرترین سایت یا فروشگاه مراجعه نمایید.
  • برای خرید درست و رضایت بخش، سرویس، نیم ست یا ست جواهر را بر اساس فرم صورت خود انتخاب نمایید.
  • بهتر است که پیش از خرید، میان رنگ پوست خود با جواهرات، هارمونی ایجاد کنید.
  • هنگام خرید، از نحوه وزن کردن طلای خالص و سنگ های بکار رفته در آن آگاهی داشته باشید.
  • از تقلبی بودن یا اصل بودن جواهر خریداری شده، اطمینان حاصل نمایید‌.
  • درخواست فاکتور خرید از فروشنده فراموش نشود.
خدماتی...
ما را در سایت خدماتی دنبال می کنید

برچسب : طلا,حلقه,ازدواج,گردنبند, نویسنده : matin matin بازدید : 93 تاريخ : دوشنبه 28 شهريور 1401 ساعت: 18:08

کارتریج‌های کانن برای انواع پرینترهای خانگی و اداری در کیفیت‌های بسیار خوب تولید شده‌اند. این کارتریج‌ها به آسانی نصب می‌شوند و کاملا قابل اعتماد هستند.

کارتریج‌ها امکان شارژ مجدد دارند. یعنی شما می‌توانید مواد مصرفی داخل آن‌ها را مجدد شارژ کرده و از پرینتر خود استفاده کنید. اغلب مشکلات ایجاد شده در دستگاه‌های چاپگر مربوط به کارتریج آن‌ها است. اگر پرینتر شما پرینت نمی‌گیرد، کیفیت چاپ آن پایین آمده و یا کمرنگ شده است، به این معنی است که کارتریج آن تمام شده و نیاز به شارژ دارد. در صورت بروز چنین مشکلاتی بهتر است سریعا اقدام کرده و کارتریج دستگاه خود را شارژ کنید. زیرا ممکن است جوهر یا پودر درون کارتریج خشک شده و دیگر قابلیت شارژ نداشته باشد. در این صورت مجبور به تعویض آن هستید و هزینه‌های شما چندین برابر خواهد شد.

استفاده از مواد مرغوب برای شارژ کارتریج Canon

برای شارژ کارتریج canon رنگی  یا سایر پرینترها حتما از تونر یا جوهر مرغوب استفاده کرده و آن را به دست یک متخصص بسپارید. مواد بی کیفیت خروجی دستگاه را مستقیما تحت تاثیر قرار می دهد و باعث افت کیفیت کار می­شوند. جوهرها و تونرهای مرغوب از قیمت بالاتری برخوردار هستند اما ماندگاری بیشتری دارند و تاثیر آن ها در چاپ به ویژه چاپ تصاویر کاملا محسوس است.

شارژ کارتریج Canon یا تعمیر آن کاری کاملا تخصصی است. کوچکترین بی دقتی باعث ایجاد خسارت­های سنگین می شود و ممکن است به قطعات پرینتر شما آسیب برسد. همچنین ممکن است شارژ دستگاه به درستی انجام نشود و در چاپ اختلال ایجاد کند. در برخی مواقع نیز مشکل تنها از کارتریج نیست و باید سایر قطعات پرینتر نیز تعمیر شوند. اگر دستگاه خود را به افراد متخصص نسپارید، ممکن است متوجه این موضوع نشده و با تشخیص های نادرست، هزینه شما را تا چندین برابر افزایش دهند. کتخصصان ما در شرکت ایران کالا پرینتر انواع خدمات را در این زمینه به شما ارائه داده و شما را به درستی راهنمایی می کنند تا بتوانید از پرینتر خود به بهترین نحو استفاده کنید. با ما در تماس باشید.

مراجعه به متخصص برای شارژ کارتریج Canon

یکی از رایج‌ترین مشکلاتی که برای پرینترها به وجود می‌آید، تمام شدن جوهر یا تونر کارتریج است. اگر پرینت‌های شما کمرنگ هستند یا پرینتر به درستی کار نمی‌کند و کارایی قبل را ندارد، به احتمال زیاد کارتریج آن تمام شده و نیاز به شارژ دارد. در این مواقع بهتر است به سرعت به متخصص مراجعه کنید. زیرا اگر کارتریج مدت زمان طولانی استفاده نشده و شارژ نشود، خشک شده و دیگر قابل شارژ مجدد نیست و مجبور به تعویض آن خواهید شد. البته به لطف دستگاه­های جدید، به راحتی از زمان اتمام جوهر یا تونر کارتریج مطلع می­شوید. با مشاهده علامت بر روی دستگاه خود، به سرعت اقدام به شارژ کارتریج کنید.

بهتر است برای کارتریج پرینتر Canon خود به متخصص مراجعه کنید. زیرا این کار به دانش و تجهیزات نیاز دارد. بهتر است شارژ در محل انجام نشود و در یک محیط مناسب با امکانات کافی انجام شود تا مشکلی برای پرینتر ایجاد نشود.

قیمت شارژ کارتریج Canon

قیمت شارژ کارتریج کانن به فاکتورهای مختلفی بستگی دارد. از جمله مهمترین این فاکتورها می توان به نوع پرینتر، ظرفیت کارتریج، نوع جوهر یا تونر، تعداد رنگ و … اشاره کرد. برای مثال هرچه تعداد رنگ‌ها بیشتر باشد، هزینه شارژ کارتریج بیشتر خواهد شد. البته نمی‌توان یک قیمت قطعی برای شارژ دستگاه‌های چاپگر در نظر گرفت. زیرا ممکن است متخصص با باز کردن دستگاه متوجه شود که سایر قطعات نیز دچار مشکل هستند و مجبور به تعمیر یا تعویض آن قطعات شود. از این رو نمی‌توان یک قیمت نهایی برای شارژ کارتریج در نظر گرفت.

با توجه به علائمی که در بخش قبلی به آن‌ها اشاره کردیم، در صورت مشاهده هرگونه مشکل در پرینتر، سریعا به یک متخصص مراجعه کنید. اگر کارتریج پرینتر به موقع شارژ نشود، مواد موجود در آن خشک شده و مجبور به تعویض کارتریج خواهید شد. هزینه تعویض کارتریج چندین برابر شارژ آن است.

شارژ کارتریج Canon یا تعویض آن

شارژ کارتریج کانن یا سایر کارتریج­ها به دفعات زیاد، روی کیفیت چاپ پرینتر شما تاثیر گذاشته و کیفیت را کاهش می‌دهد. برخی افراد یا شرکت‌ها که کارهای تخصصی انجام داده و کیفیت چاپ اهمیت زیادی برای آن‌ها دارد، به جای شارژ، اقدام به تعویض آن می‌کنند. البته تعویض کارتریج هزینه زیادی برای شما به همراه دارد و در برخی مواقع هزینه آن تقریبا برابر با خرید یک پرینتر جدید است. از این رو بهتر است پیش از تعویض کارتریج تحقیقات لازم را انجام دهید تا در هزینه‌ها صرفه جویی شود. هر کارتریج باید با توجه به نوع پرینتر خریداری شود. عدم هماهنگی کارتریج با دستگاه، روی کارایی و کیفیت چاپ تاثیرگذار است. پیش از خرید کارتریج در مورد پرینتر خود اطلاعات لازم را به دست آورید تا در زمان و هزینه شما صرفه جویی شود.

کارتریج­های رنگی و مشکی

برند کانن یکی از برندهای شناخته شده و باکیفیت است که انواع پرینترهای لیزری و جوهر افشان را برای مصارف اداری و خانگی تولید می‌کند. این برند با محصولات باکیفیتی که ارائه می‌دهد، توانسته است به جایگاه خوبی در بین برندهای مطرح تولیدکننده پرینتر دست پیدا کند. شما می توانید با توجه به نوع نیاز خود انواع گرنترهای رنگی یا سیاه سفید این برند را خریداری کرده و سپس کارتریج مناسب با آن را نیز خریداری کنید. تونرها یا جوهرها اگر مدتی بدون استفاده باقی بمانند، مدتی خشک شده و دیگر قابل استفاده نیستند. هنگام خرید کارتریج به کیفیت آن و نیاز خود توجه کنید.

تفاوت کارتریج اصلی و طرح

کارتریج ها به دو نوع اصلی و طرح تقسیم می­شوند. کارتریج های اصلی همان نسخه های اورجینال می باشند که توسط کارخانه سازنده دستگاه پرینتر تولید شده و روانه بازار می­شوند. این کارتریج­ها کیفیت بسیار خوبی دارند و کاملا با دستگاه سازگار می­باشند. اما قیمت آن­ها بالا است و هزینه زیادی را برای شما به همراه دارد. اگر به دنبال چاپ باکیفیت هستید و در زمینه های تخصصی فعالیت دارید، این کارتریج­ها را به شما پیشنهاد می­کنیم.

کارتریج­های طرح، اورجینال نیستند و از لحاظ کیفیت با کارتریج­های اصل فاصله دارند. اما محصولات خوب و مقرون بصرفه­ای هستند و قابلیت شارژ مجدد دارند. از این رو بسیاری از کاربران از این کارتریج­ها در پرینترهای خود استفاده می­کنند. لازم به ذکر است که این کارتریج ها نیز دارای کیفیت­ها و درجه بندی­های مختلفی می­باشند. برای خرید انواع کارتریج رنگی و سیاه سفید از طریق همین سایت اقدام کنید. کارشناسان ما مناسب­ترین کارتریج را با توجه به نوع دستگاه مورد استفاده، به شما معرفی خواهند کرد.

پرینتر مورد نیاز خود را خریداری کنید

پرینترها انواع مختلفی دارند. این محصولات در اندازه‌های مختلف و برای انواع مصارف خانگی و اداری تهیه و تولید می‌شوند. عمر این دستگاه‌ها طولانی است و در صورت نگهداری مناسب از آن‌ها به راحتی می‌توانید سال‌های سال از یک پرینتر استفاده کنید. مهمترین نکته هنگام خرید یک پرینتر، نوع نیازمندی شما است. برای مثال اگر نیازی به پرینتر رنگی ندارید و تنها استفاده شما از پرینتر به چاپ اسناد متنی خلاصه می‌شود، خرید یک پرینتر رنگی اخرین مدل کار بسیار اشتباهی است و باعث هدر رفتن بودجه شما می‌شود. این دستگاه های چاپگر در مدل‌ها و طرح‌های مختلفی تولید و به بازار عرضه شده‌اند. برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما تماس بگیرید. این عزیزان شما را راهنمایی می‌کنند تا با توجه به بودجه و نیاز خود، مناسب‌ترین پرینتر را خریداری کنید.

بهترین خدمات در ایران کالا پرینتر

شرکت ایران کالا پرینتر با بیش از ۲۰سال سابقه و تجربه درخشان در زمینه تامین و تجهیز کلیه ملزومات اداری و دفتری مورد نیاز شرکت‌ها و موسسات و ادارات و همچنین نگهداری ماشین‌های اداری فعال بوده و با کادری مجرب و آشنا به منابع اولیه قادر، به ارائه کلیه خدمات با بهترین کیفیت و مناسب‌ترین قیمت می‌باشد. شما می‌توانید انواع پرینترها با مارک‌های مختلف و شناخته شده را از طریق این فروشگاه و به صورت آنلاین و بدون نیاز به مراجعه حضوری خریداری کرده و کلیه خدمات مربوطه از قبیل شارژ کارتریج Canon و شارژ کارتریج سامسونگ ، تعویض کارتریج، خرید پرینتر و تجهیزات آن و … را دریافت کنید. خرید غیر حضوری این امکان را به شما می دهد تا انواع محصولات موجود در سایت را بررسی کرده و سپس مناسب ترین آن ها را برای خود انتخاب و خریداری کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر و اخذ مشاوره، با کارشناسان ما در این مجموعه در تماس باشید.

خدماتی...
ما را در سایت خدماتی دنبال می کنید

برچسب : پرینتر,کانن,کارتریج,سامسونگ, نویسنده : matin matin بازدید : 86 تاريخ : دوشنبه 28 شهريور 1401 ساعت: 18:01

 

امروزه لوستر سقفی  ها در طرح ها و ابعاد مختلفي توليد و طراحي مي‌گردند. و براساس اين معيار ها قيمت هر كدام متفاوت بوده و كاربرد هاي گوناگوني دارند. امروزه فروش لوستر يكي از شغل هاي پردرامد است. اولین لوستر تولید شده در جهان به قرن ۸برمی گردد که اروپاییان آن را طراحی و تولید کردند. در ایام قدیم کسانی که از لوستر استفاده می کردند از آن به عنوان نماد شکوه، زیبایی و ثروت استفاده میکردند. مواد اولیه ی در زمان قدیم از چوب بوده و برای روشنایی آن از شمع استفاده می کردند.

و از اولین کشورهایی که در آنها لوسترها رواج یافتند می توان به فرانسه، انگلیس، ایتالیا و هلند نام برد.

در ایام قدیم لوسترها بسیار سنگین و بزرگ بودند و در کاخ های سلطنتی از انها استفاده میشد اما با گذشت زمان و پیشرفت تکنولوژی و صنعت روشنایی لوسترها به صورت خیلی کوچک و سبک عرضه می گردند.

جدیدترین لوستر چوبی در بازار

برای انتخاب یک لوستر زیبا و خاص باید به نکاتی توجه داشته باشید که در زیر به جدیدترین لوستر چوبی در بازار می پردازیم:

امروزه تنوع و گستردگی لوستر چوبی خیلی زیاد است که اگر بخواهیم دو نمونه از آن را برای شما مثال بزنیم می توانیم از لوستر شاخه ای چوبی و لوسترهای شاخه ای که به صورت دیوارکوب یا سقفی هستند برای شما نام ببریم.

معرفی جدیدترین لوستر چوبی در بازار

از انواع لوسترهای چوبی میتوان به لوسترهای سقفی، لوسترهای آویزی و لوسترهای دیوارکوب و… نام برد که کاربردهای مختلفی دارند که از آن در آشپزخانه منازل، شرکت ها و کافه و مکان های گردشگری با توجه به کاربرد آن مورد استفاده قرار می گیرد که از جدیدترین لوستر چوبی در بازار هستند.

لوسترهای چوبی مدرن:

با توجه به پیشرفت این حوزه از روشنایی که جذابیت های منحصر به فرد و چشم نوازی  دارد باعث بیشتر شدن لوستر در این بخش گردیده است.

از لوستر چوبی در بخش های مختلف منزل از جمله اتاق های خواب، اتاق مهمان یا نشیمن، آشپزخانه ها و ….. استفاده میشود.

با توجه به اینکه در مکان های مختلف از مبلمان چوبی و یا دکوراسیون چوبی استفاده میشود لوسترهای چوبی به راحتی در  هر مکانی هماهنگ می شوند و یکی از زیباترین نوع از این لوسترها ،لوستر چوبی شاخه ای است که نمای زیبایی دارد.

انواع جدیدترین لوستر چوبی در بازار

لوستر چوبی دیواری، لوستر چوبی فانتزی و لوستر چوبی سفید از انواع جدیدترین لوستر چوبی در بازار هستند.

لوسترچوبی فانتزی چیست ؟

یکی از جدیدترین لوستر چوبی در بازار است که به باعث ایجاد زیبایی خاص و متنوعی در فضای ایجاد شده می باشد. این لوسترچوبی با هر نوع سلیقه و خواسته ای که مشتری داشته باشد مطابقت دارد .این نوع لوستر بخصوص برای مشتریان و افرادی که از دکور قبلی خود خسته شده اند مناسب می باشد و ما به آنها پیشنهاد میکنیم که برای یکبار هم شده از این مدل ها استفاده کنند. یکی از انواع این لوستر،لوستر شاخه ای چوبی است. این مدل از جدیدترین لوستر چوبی در بازار است.

لوستر چوبی دیواری چیست ؟

این نوع خرید لوستر چوبی   که بصورت دیواری یا همان دیوارکوب است از آن  در اتاق های خواب بزرگسالان و یا کودکان و در بعضی موارد در اتاق های پذیرایی استفاده می شود .این لوستر در عین حالی که باعث زیبایی اتاق و آن مکان میشود باعث میشود که با یک تغییر خیلی کوچک و کاربردی زیبایی ان چندین برابر شود.

لوستر چوبی سفید چیست ؟

یکی از مدل های لوستر های چوبی است که به مشتری این امکان را می دهد در حالی که از انواع لوسترهای مدرن در محل کار یا منزل و یا هرجای دیگری میخواهد استفاده کند این لوستر چوبی سفید هم می تواند بکار ببرد زیرا باعث ایجاد یک دکور خیلی خاص و جذاب می شود.

قیمت انواع جدیدترین لوستر چوبی

مشتریان لوسترها را معمولا بر اساس بودجه ای که دارند انتخاب می کنند و از آنجا که تنوع و طرح های لوستر چوبی بسیار زیاد است قیمت هر کدام متغییر می باشد مثلا قیمت لوستر شاخه ای با لوسترها و مدل های مختلف یکدیگر تفاوت دارد.

لوسترهای چوبی از چه جنسی هستند ؟

امروزه معمولا لوستر های چوبی از جنس چوب روس هستند که یکی از بهترین چوب ها می باشد که در صنعت روشنایی و ساخت و توید لوستر از آن استفاده میشود و این چوب از کیفیت و دوام بالایی برخوردار است.

خدماتی...
ما را در سایت خدماتی دنبال می کنید

برچسب : لوستر,لوستر چوبی,انگیلیس, نویسنده : matin matin بازدید : 92 تاريخ : دوشنبه 28 شهريور 1401 ساعت: 17:53

اگر از سالمندان یا کودکان خردسال یا بیماران با تحرک کم مراقبت می کنید و بدنبال محصولی می گردید که اجازه ندهد ترشحات و مایعات حاصل از بعد از عمل جراحی، شستشوی جای زخم، ادرار کودکانی که مبتلا به شب ادراری هستند به بستر بیمار و دیگر جا ها نفوذ کند و منتقل بشود، صفحه درستی را برای مطالعه انتخاب کرده اید. در این مقاله به شما توضیحاتی در مورد تخت بیمارستانی، زیرانداز های بیمار و بهترین کارخانه تولید زیرانداز در ایران داده خواهد شد، بطوری که بعد از خواندن این مطلب سواد شما در این زمینه ها به طرز چشم گیری بیشتر شده و همچنین بعد از آن می توانید با خیال راحت از یک شرکت تولید کننده زیر انداز بیمار ثبت سفارش و خرید کنید. شما می توانید برای خرید بهترین زیرانداز بیمار به وب سایت بهنام طب مراجعه کنید.

خرید بهترین زیرانداز بیمارستانی

تخت بیمارستانی

قبل از آن که بفهمیم باید خرید بهترین زیرانداز بیمار را از چه شرکتی انجام دهیم باید با یک سری تعارف و اصطلاحات آشنایی پیدا کنیم پس در ادامه مطلب با ما همراه باشید. تخت بیمارستانی به یکی از وسایل مهم مورد استفاده در بیمارستان گفته می شود که اکثریت قریب به اتفاق بیماران برای مدتی روی آن دراز خواهند کشید.

وابسته به این که بیمار چه مدتی را باید روی تخت سپری کند، روی تخت ها ابزار ها و تجهیزات بیشتری نصب می شود که در پایین با آن ها آشنا خواهید شد. شما اکنون با تخت بیمارستانی تا حدودی آشنا شدید ولی هنوز برای پرداختن به موضوع خرید بهترین زیرانداز بیمارستانی زود است پس حوصله به خرج دهید و تا انتهای مطلب مارا همراهی کنید.

تنظیم ارتفاع و شیب تخت بیمارستانی

تخت های بیمارستانی را می توان با توجه به این که از چه سیستمی برای تنظیم ارتفاع استفاده می کنند تقسیم بندی کرد که عبارت اند از: دستی، نیمه برقی، تمام برقی. تخت هایی که سیستم تنظیم ارتفاع آن ها با برق کار نمی کنند، از یک سیستم مکانیکی و اهرمی بهره می برند که بوسیله دو هندل که در پایه های تخت تعبیه شده اند می توان ارتفاع بالا تنه و پایین تنه بیمار را با توجه به نیاز تنظیم کرد که این امر به پیگیری و رسیدگی به بیمار توسط پرستاران و پزشکان کمک شایانی می کند.

تخت های نمیه برقی:

در این نوع از تخت ها از سیستمی استفاده شده که می توان براحتی موتور هایی که برای تنظیم تخت ساخته شده اند را با فشردن چند دکمه که در کنار تخت تعبیه شده اند، بکار انداخت و زاویه نشیمنگاه و سر بیمار را تنظیم کرد.

تخت های تمام برقی:

این تخت ها کاملا شبیه به سری نیمه برقی هستند با این تفاوت که می توان با استفاده از کنترل از راه دور، ارتفاع آن ها را تنظیم نمود. خرید بهترین زیرانداز بیمارستانی تنها از بهترین  تولید کننده زیراندازی بیمارستانی  امکان پذیر است و آن هم شرکت بهنام طب است.

پارامتر های طراحی تخت بیمارستانی

برای طراحی تخت های بیمارستانی باید معیار هایی را در نظر داشت چرا که افرادی که قرار است از این تخت ها استفاده کنند دارای ناتوانی هستند و باید با احتیاط با آن ها برخورد شود. در زیر به برخی از این معیار ها می رسیم که دانستن آن ها خالی از لطف نیست. برای آن که دانش کافی برای خرید بهترین زیرانداز بیمارستانی را کسب کنید باید با پارمتر های طراحی تخت آشنایی پیدا کنید.

ارتفاع تخت بیمارستانی:

تخت هایی که در بیمارستان به کار می روند باید با توجه به نیاز، دارای اختلاف ارتفاع باشند. البته که امروزه با ورود تخت هایی با قابلیت تنظیم ارتفاع این نیاز تا حدودی برطرف شده اما باز هم بیماران خاصی وجود دارند که باید ارتفاع تخت آن ها یا بالاتر یا پایین تر از حد استاندارد تنظیم شود.

اندازه محل خواب: این اندازه به طول و عرض قسمتی از تخت مربوط می شود که بیمار روی آن دراز می کشد. و در اندازه های استاندارد طراحی و تولید شده اند.

اندازه کلی تخت بیمارستانی: این اندازه بیشتر و بزرگتر از اندازه محل خواب بیمار است و به محل قرار دادن تحهیزات پزشکی و … در اطراف تخت اطلاق می شود.

زیرانداز بیمار (خرید بهترین زیرانداز بیمارستانی)

زیرانداز های بیمارستانی در اندازه ها و انواع مختلفی طراحی و تولید می شوند اما در میان آن ها زیرانداز های 5 لایه بیشترین استفاده را دارند. این زیرانداز ها برای افراد سالمند، کودکان مبتلا به شب ادراری و بیماران بسیار کم تحرک ساخته شده اند. این زیر انداز ها این قابلیت را دارند که تا 3 لیتر مایعات و ترشحات بیمار را جذب کنند و مانع از انتقال آن به دیگر سطوح شوند.

این زیر انداز ها هنچنین برای زنان باردار، عوض کردن پوشک کودک هم کاربرد دارند. طرح این زیرانداز معمولا به شکل لوزی-لوزی بوده که قابل قبول است. این زیرانداز بدلایل بهداشتی بیمارستان ها و خانه های سالمندان یکی از ضروریات مراقبت از بیماران و سالمندان هستند. زیرانداز بیمار هنچنین بصورت یکبار مصرف هم تولید می شود که آن را مورد بررسی قرار خواهیم داد. پیشنهاد ما به شما اینست که برای خرید بهترین زیرانداز بیمارستانی به انتهای کطلب مراجعه کنید تا به شما شرکت بهنام طب را معرفی کنیم.

زیرانداز یکبار مصرف

فقط یک بند تا پاسخ به سوال خرید بهترین زیرانداز بیمارستانی را از کدام شرکت انجام دهیم؟ فصله است پس در ادامه با ما همراهی کنید. زیرانداز های بیمارستانی علاوه بر این که از لحاظ بهداشتی ایمن ترند، از زمان اتلاف وقت هم بصرفه تر هستند اما مشکل عمده آن ها مقدار زباله زیادی است که بر جای می گذارند. در ساخت این زیر انداز ها از پارچه با کیفیت مطلوب و ارزان قیمتی بنام اسپان باند استفاده شده است که خرید آن را معقول تر می کند اما همانطور که گفته شد باید مشکل تولید زباله را هم در نظر داشت. این زیرانداز ها مانند انواع معمولی از ریختن خون و دیگر ترشحات روی تخت جلوگیری می کنند و می تواند یکی از گزینه ها برای خرید باشد.

سخن آخر

شرکت بهنام طب بزرگترین و اولین کارخانه تولید زیرانداز و قیمت دستکش یکبار مصرف در ایران است که فعالیت خودش را در این زمینه از حدود 8 سال پیش شروع کرده و توانایی تولید سالانه 8 هزار تن زیرانداز در اندازه های مختلف را دارد و توانسته به میزان زیادی از سهم بازار را از آن خود کند. این شرکت برای راحتی خریداران و مشتریانش قابلیت ثبت سفارش و خرید اینترنتی را از طریق وب سایتش فراهم کرده. شما می توانید با نهایت اطمینان در این وب سایت کالای مورد نظرتان را سفارش دهید و در موعد مقرر تحویل بگیرید. پس اگ تمایل به خرید زیرانداز بیمار دارید سریعا دست بکار شوید. اگر می خواهید خرید بهترین زیرانداز بیمارستانی را با یکی از بهترین شرکت های تولید کننده در این زمینه تجربه کنید پس از شرکت بهنام طب خرید کنید.

خدماتی...
ما را در سایت خدماتی دنبال می کنید

برچسب : زیر انداز بیمار,بیمارستان,ویروس, نویسنده : matin matin بازدید : 84 تاريخ : دوشنبه 28 شهريور 1401 ساعت: 17:42

 

مشاهده می کنید که سبک های معماری بسیار گسترده اند و در کنار این لیست بلند از سبک ها، سبک‌های معماری بومی هر اقلیم که به نسبت به صورت دقیق در این دسته بندی قرار نمی گیرند را نیز به این لیست اضافه کنید، در این صورت مشاهده خواهید کرد که به تعداد بسیار زیادی سبک معماری وجود دارد.

اما سوال اینجاست با توجه به اینکه تعداد سبک های معماری تا این حد متعدد می باشد، در نهایت چه سبکی متناسب با سلیقه و بودجه من می باشد. این نکته بسیار مهمی است که متاسفانه اغلب به دلیل عدم آگاهی و تخصص کافی در این زمینه به ترجیحات کلی جامعه توجه می کنند و بدون مشاوره از یک متخصص معماری در این زمینه، دست به انتخاب هایی می زنند که طرح پیشنهادی یا با منطقه و موقعیت آن پروژه ارتباط برقرار نمی کند و یا کلا راهی اشتباه در پیش گرفته می شود که بعدها در هنگام فروش ساختمان یا کلا از نظر نظم شهری که به دلیل انتخاب نادرست بهم ریخته، اثرات نامطلوب آن مشخص می گردد.

پیشنهاد می شود در زمینه انتخاب سبک و نوع طرحی که برای ساختمان تان انتخاب می نمایید، همانند تمامی حوزه های دیگر که از متخصص مربوطه مشاوره می گیرید، در این ارتباط نیز از متخصص این حوزه یعنی یک معمار با تجربه راهنمایی بگیرید تا بهترین و بهینه ترین طرح و انتخاب را در نهایت پیاده‌سازی کنید. اما با فرض اینکه شما به دلایل مختلف در نهایت سبک  نما رومی ساختمان  را برای طراحی و اجرای نمای ساختمان خود انتخاب کرده باشید، در ادامه همراه این نوشتار باشید تا ببینیم اصلا نما رومی یعنی چه و چه ویژگی های مهمی دارد.

نما رومی چیست ؟

نمای ساختمان های روم و یونان باستان مبنع و الهام بخش اصلی این سبک از معماری می باشد. در زمان خلق این سبک نیز کاملا واضح است که در دوران باستان روم و یونان که در آن زمان مهد فلسفه، ریاضیات، هندسه و…بوده اند تاثیر آن بر معماری نیز قابل درک است که خروجی آن، ساختمان هایی با نظم خاص هندسی و همچنین اشکال کاملا هندسی که طراحی آن توسط همان افرادی صورت می‌گرفت که عملا علاوه بر مهندس معمار به نوعی یک ریاضیدان بودند.اگر به نماهای رومی باقی مانده از ان زمان هم نگاه کنیم متوجه ستون های بزرگ و اغلب به شکل دایره می باشند به چشم میخورد که این ستون های بزرگ عظمت و بزرگی این ساختمان را نشان می دهند. 

این سبک تا زمان قرن نوزدهم که آهن و شیشه با ظهور انقلاب صنعتی، به یکی از مصالح جدید و اصلی ساختمان سازی تبدیل شد، فرازونشیب های مختلفی داشته است. اما در این زمان مجدد تحت عنوان نئوکلاسیک توسط برخی از معمارانی که قصد زنده ساختن ارزشهای معماری سنتی را داشتند نمود مجدد یافت و همچنان در سطحی جهانی علاوه بر ایران رونق دارد. از قرن نوزدهم به معماران ستنی با ترکیب کرن شیشه و پنجره های بزرگ قدی توانستند که سبک نما رومی را زنده نگه دارد.در شمال کشور ایران مخصوصا شهر های شمالی که ویلا سازی رونق زیادی در آنجا دارد با ترکیب کردن نما رومی و نما مدرن جلوه های ویزه ای خلق کردند باعث زیبایی نمارومی شده است

ویژگی های مهم نما رومی

این سبک از معماری ویژگی های منحصر بفردی دارد جلوه ویژه و خاصی به نما ساختمان داده است که باعث شده تا به درست یا غلط رواج زیادی پیدا کند. بدون شک باید حائز ویژگی هایی باشد تا مورد اقبال عمومی قرار گیرد.

این ویژگی ها در فرایند طراحی و ساخت در این سبک معماری به طور خلاصه شامل موارد زیر می‌باشند:

  • استفاده از عناصر بسیار پرجزئیات در این سبک
  • استفاده از ستون و سرستون های متعدد در طرح
  • استفاده از مجسمه ها و ستون های شکل دار
  • استفاده ترکیبی از پنجره و ستون های بزرگ
  • استفاده از سنگ های گران قیمت در این سبک
  • استفاده از  سیمان شسته
نمارومی,بازسازی نما رومی ,اجرای نما ورمی

 

متریال قالب تشکیل دهنده در نمای رومی

اغلب متریال قالب تشکیل دهنده در این سبک معماری از نوع سنگ می باشد. در برخی موارد مجسمه و کتیبه ها از جمله موارد و عناصر جدایی ناپذیر این سبک شده اند.

عقب و جلو رفتگی های بسیار زیاد در طرح های این سبک یکی از مهم ترین ویژگی های آن است. در قالب تراس، پیش خوان، سینه کفتری و کله گاوی هایی که در بخش های مختلف نما اجرا می شوند.

تناسبات بسیار زیاد و بزرگ در این سبک معماری، به عنوان مثال ابعاد بسیار بزرگ ستون، در و پنجره و …در این سبک معماری

این ها تنها بخشی از ویژگی های شاخص این سبک می باشند که به دلیل جزئیات زیاد و رنگ های خاص متریال این سبک، اغلب با هدف جلب توجه نیز مورد استفاده قرار می گیرد. یعنی افرادی که آگاهانه تصمیم به بیان سطح مالی خود دارند به این سبک که به نوعی به جلوه ای از تجمل و ثروتمندی تبدیل شده رو می آورند.

 

همانطور که در این نوشتار همراه ما بودید، با این فرض که اگر شما در انتخاب نهایی تان به سبک معماری و نما رومی رسیده باشید، در این بخش سعی شد بعد از بررسی اجمالی انواع سبک های معماری، به تشریح ویژگی های مهم نما رومی پرداخته شود تا بعد از مطالعه این صفحه، شناختی کلی از سبک ها و مخصوصا بازسازی نما کلاسیک بدست آورده باشید. شما میتوانید برای دریافت مشاوره رایگان در مورد اجرای انواع نما ها با گروه مشاورین بازسازی نما نماسازان مرادی ارتباط برقرار کرده و اطلاعات مورد نیاز را دریافت و کسب نمایید.

خدماتی...
ما را در سایت خدماتی دنبال می کنید

برچسب : اپارتمان,ساختمان,ویلا, نویسنده : matin matin بازدید : 83 تاريخ : دوشنبه 28 شهريور 1401 ساعت: 17:27

در این مقاله می خواهیم در باره ی سفارش و درب ضد سرقت برجسته توضیح بدهیم. به این دلیل که لازم است شما پیش از خرید درباره ی آن اطلاعاتی داشته باشید تا بتوانید خرید درست و مطابق نیازتان انجام دهید. درب های ضد سرقت به درب هایی می گویند که از ورود و نفوذ دزدان وسارقین به داخل جلوگیری می کنند و در برابر هر گونه اهرم کردن و دستکاری و تخریب ایمن می باشند.

درب ضد سرقت نسبت به درب های معمولی دارای استحکام و دوام بالاتری می باشد. درب های معمولی در مقابل برش و فشار و دست کاری کردن قفل از امنیت پایینی برخواردار هستند. درب های ضد سرقت دارای استاندارهایی می باشند که نه تنها از درب های معمولی، بلکه از نرده های آکاردئونی و حفاظتی نیز امنیت بالاتری دارند. نحوه ی سفارش و قیمت درب ضد سرقت برجسته را می توان از طریق سایت ها و فروشگاه های مختلف، یافت.

سفارش و قیمت درب ضد سرقت برجسته

با نصب کردن این درب ها افراد می توانند با خاطری آسوده از منزل خارج شوند. در واقع با خرید درب برجسته افراد می توانند با صرف هزینه کم از نگرانی های خود کم کنند و سرقت از ساختمان ها کاهش یابد. برای هر مکانی باید درب هماهنگ با آن جا را خرید مثلا درب هایی که در ویلا ها و اداره ها و کارخانجات استفاده می شود باید مقاوم تر و با امنیت تر از درب هایی باشد که در منازل نصب می شود چون در ب ها دارای ساختارها ی متفاوتی است که از متریال های مختلف تولید شده است. سفارش و قیمت درب ضد سرقت برجسته برای مکان های مختلف متفاوت است.

درب ضد سرقت چیست ؟

قیمت درب ضد سرقت لوکس به دلیل متریال ها ی مورد استفاده و ظاهری که دارد نسبت به درب های عادی دارای امنیت و استحکام بالاتری است. این درب ها دارای ورق هایی از جنس فولاد هستند و از قفل ها و لولا ها ی مرغوب  و درجه یک دراین درب ها استفاده می شود. قفل هایی که در این درب ها به کار می رود غیر قابل نفوذ هستند چون دارای قفل هایی هستند که تقویت شده اند.

سفارش و قیمت درب ضد سرقت برجسته بسته به این که از چه قفل هایی با چه امنیتی استفاده شده، متفاوت خواهد بود. هر کدام از قفل ها کارکرد های مختلفی دارد و از عناصر مهم این درب ها می باشد. ورق های فولادی که در تمام در تعبیه شده به امنیت چند برابر درب ضد سرقت برجسته افزوده است.

درب ها توسط کشورهای مختلف تولید می شود و درب های ترک دارای کیفیت بالایی نسبت به درب های ایرانی و چینی هستند چون از متریال های مرغوبی استفاده شده و قیمت بالاتری نیز دارند. اجزای تشکیل دهنده درب های ضد سرقت شامل این موادر می باشد:

  • ورقه فلزی و یراق آلات مانند قفل و درکوب و چشمی و دستگیره.
  • عایق گرما و سرما و رطوبت.
  • استفاده از ام دی اف برای روکش.
  • ضد آتش بودن این درب ها.

درب ضد سرقت برجسته چیست ؟

سفارش و قیمت درب ضد سرقت برجسته در فروشگاه های مختلف و به صورت حضوری و اینترنتی انجام می شود. این درب ها دارای ضخامت بیشتری نسبت به درب های عادی می باشند. هرچه ضخامت بیشتر باشد به وزن درب ها افزوده می شود. درب ها به صورت برجسته و سوپر برجسته تولید می شوند و ضخامت آن ها از هشت میلی متر شروع می شود و تا بالاتر ادامه می یابد. برای آگاهی از سفارش و قیمت درب ضد سرقت برجسته می توان برای گام اول ضخامت مورد نظر را تعیین کرد.

در روی درب ضد سرقت برجسته از روکش هایی از جنس چوب طبیعی و یا ام دی اف استفاده می شود. چوب به کار رفته می تواند از چوب راش و گردو و… باشد. خریداران می توانند درب ها را با طرح و رنگ های مختلف سفارش دهند. در واقع خریدار می تواند در صورت پرداخت قیمت بالاتر درب را به صورت سفارشی و شخصی سازی سفارش دهد و آیتم هایی که نیاز دارد مانند دزدگیر، چشمی، انواع قفل و… را خود انتخاب کند تا مطابق نظر او تولید شود.

قبل از سفارش و قیمت درب ضد سرقت برجسته لازم است بدانید این درب ها مطابق با استانداردها تولید می شود. ولی برخی از افراد ترجیح می دهند این درب ها طبق نظر و سلیقه ی آن ها تولید شود، از همین رو می توانند ضخامت آن را خود تعیین کنند و بگویند از چه قفل هایی با چه کاربردهایی استفاده شود.  فروش درب ضد سرقت نوسط سایت های مختلف منتشر می شود و این قیمت ها توسط وزن و ضخامت، جنس متریال و تعداد و کارکردهای مختلف تعیین می شود. هر چه ضخامت بیشتر باشد، ایمنی بیشتر و قیمت نیز بیشتر خواهد بود.

نکاتی که هنگام خرید درب ضد سرقت باید توجه کرد ؟

برای سفارش و قیمت درب ضد سرقت برجسته باید به نکاتی توجه کرد تا خرید با کیفیتی انجام داد:

  • جنس چهارچوب: اگر به دنبال درب مرغوب هستید باید توجه کنید که فلز به کار رفته در این درب ها از آلیاژ با جنس مرغوب ساخته شده باشد و محل اتصال آن ها مناسب باشد.
  • ضخامت چهارچوب: بهتر است ضخامت یک و نیم یا بالاتر باشد.
  • جنس لولا: لولا بسیار مهم است چون درب ها بر روی لولا ها می چرخند و باید به نحوی باشنذ که بتوانند وزن درب را تحمل کنند در غیر این صورت اگر لولا ها نا مرغوب باشند بعد از گذشت مدت کوتاهی از ریگلاژی خارج می شوند. بهتر است از سه تا لولا و لولای بلبرینگ دار استفاده شود.
  • جنس لایه: جنس لایه باید هماهنگ با محل استفاده باشد مثلا ام دی اف زیبایی ظاهری دارد اما استحکام کمتری در برابر نور و خش دارد. لایه پی وی سی دارای استحکام بیشتر بوده و نسبت به ام دی اف زیبایی کمتری دارد.
  • باید توجه کرد که در ساخت درب ها از ورق های فولاد استفاده شده باشد برای اطمینان به فضای درونی دو طرف درب دقت نمایید.
  • دقت کنید که قفل ها و کلید ها از برند خوبی باشد مثلا برند کاله که محصول کشور ترکیه است با کیفیت می باشد. این برند به فراوانی در ایران یافت می شود.

شرکت کرال درب یکی از شناخته شده ترین شرکت هایی است که در زمینه ساخت انواع درب های ضد سرقت فعالیت می کند. در صورت تمایل به سفارش و قیمت درب ضد سرقت برجسته با ما در تماس باشید.

 


 

خدماتی...
ما را در سایت خدماتی دنبال می کنید

برچسب : درب,درب ضد سرقت,سی ان سی, نویسنده : matin matin بازدید : 81 تاريخ : دوشنبه 28 شهريور 1401 ساعت: 17:16

در این مبحث به کاربران و مشتریان محترم توصیه می کنیم، به توضیحاتی که در رابطه با نصب تجهیزات شبکه در شرکتها داده می شود، کاملا توجه نمایند.

در مقاله های قبلی که در سایت شرکت پودسان درج نموده ایم، به ذکر انواع تجهیزات شبکه و  فروش تجهیزات شبکه نگزنس، تعریف  و بررسی ویژگی ها و مشخصاتشان پرداخته ایم.

گفته شد که تجهیزات شبکه، در بهترین شرکت های خارجی و با برندهای معروف نگزنس، لگراند، اچ پی، سیسکو و سایر مارک های دیگر طراحی و تولید می شوند.

این محصولات مهم مربوط به شبکه، در برخی از کشورها از جمله ایران، یافت می شوند و توسط معتبرترین فروشگاه ها یا سایت ها در اختیار مشتریان قرار می گیرند.

نصب تجهیزات شبکه در شرکتها, فروش کابل شبکه, تجهیزات شبکه

مشتری می تواند تجهیزات موردنیاز اداره، کارخانه، کافی نت شرکت و منزل خود را با کمک متخصصین و مشاوران فعال در  زمینه راه اندازی پریز، کیستون، پچ پنل، پچ کورد، ترانک، سوکت، سرور، روتر، مودم، هاب و فروش کابل شبکه را خریداری و نصب نمایند.

  • نکته: لازم است یادآور شویم که شرکتها برای استفاده بهینه از تجهیزات شبکه، نیازمند دقت در نصب تجهیزات شبکه در شرکتها و کمک گرفتن از کارشناسان خبره خواهند بود.

در ادامه، شما را با شیوه نصب پریز شبکه آشنا می کنیم. با ما همراه باشید.

 نصب پریز شبکه توکار

نقش شبکه ها، ایجاد ارتباط میان دو یا چند سیستم می باشد. آنها برای برقراری ارتباط، به تجهیزات پسیو شبکه و اکتیو نیازمندند.

پسیو به معنای غیرفعال و اکتیو به قطعات فعال گفته می شود. قیمت تجهیزات شبکه لگراند را با نام های: سوئیچ، هاب، بریج، اکسس پوینت، پرینت سرور، هاب، کارت شبکه و… می شناسند.

و دستگاه های پسیو شبکه شامل: پریز شبکه، پچ پنل، پچ کورد، داکت یا ترانک، کابل شبکه و… می باشند.

راه اندازی قطعات نامبرده و نصب تجهیزات شبکه در شرکتها بر چند اساس صورت می گیرد:

  • داشتن دید بلند مدت و پیش بینی رشد سازمان
  • برخوردار بودن از برنامه ریزی صحیح
  • داشتن پلن درست و کاربردی

پس از طی این مراحل، نوبت به شیوه های راه اندازی می رسد که  در اینجا به شیوه نصب پریز شبکه توکار و کابل شبکه کت نگزنس می پردازیم.

پریزهای شبکه به دو دسته روکار و توکار تقسیم بندی می شوند‌ که در سرعت شبکه نقش بسزایی دارند و این امر بسته به نصب درست و صحیح آنها خواهد بود.

مدلهای روکار باتوجه به نامشان، بر بروی دیوار نصب می شوند. ولی پریزهای توکار را، ابتدا درون جعبه مخصوص قرار داده و آنها را پیش از گچ کاری داخل دیوار نصب می کنند.

نکته: کابل شبکه که یکی از مهم ترین و کاربردی ترین وسایل مربوط به انتقال اطلاعات است، توسط کیستون شبکه به انواع پریزها وصل می شود.

مراحل راه اندازی اصولی شبکه یک شرکت

در مباحث بالا ذکر نمودیم که برای نصب تجهیزات شبکه در شرکتها، به تجهیزات شبکه نیاز داریم. این تجهیزات می بایست بطور استاندارد و صحیح، بوسیله افراد کاربلد و متخصصان شبکه، راه اندازی و نصب شوند.

البته باید یادآور شویم که: شیوه درست نصب تجهیزات، در گرو سپری نمودن مراحل راه اندازی اصولی شبکه یک شرکت، به شکلی دقیق و صحیح می باشد.

در این مطلب قصد داریم مراحل راه اندازی شبکه را بیان کنیم چرا که شناخت آنها بسیار ضروری و حائز اهمیت است.

پیش از بررسی گام های نصب شبکه های ارتباطاتی، لازم است  تجهیزات موردنیاز این پروژه را نام ببریم که شامل: کامپیوتر، کابل شبکه، رک، مودم، سرور، پچ پنل، پچ کورد و سوئیچ می باشند.

اکنون با مراحل نصب تجهیزات شبکه در شرکتها آشنا شوید.

  • ابتدا پلن اصلی را مشخص می کنیم.
  • سپس به بررسی انتظارات و هدف خود از تشکیل شبکه می پردازیم.
  • مرحله بعدی سنجش میزان هزینه خود جهت راه اندازی شبکه می باشد.
  • سپس لیستی از تجهیزات موردنیاز شبکه را تهیه می نماییم.
  • در این مرحله لازم است که کابل کشی بصورت استاندارد انجام شود.
  • پس از کابل کشی، کانفینگ دستگاه ها صورت می گیرد.
  • مرحله بعدی مربوط به آزمایش نمودن تجهیزات و شبکه می باشد.
  • سپس نصب نرم افزارها و دامین صورت می گیرد.
  • مرحله نهایی هم مربوط به تست نمودن شبکه و آغاز کار آن می باشد.

راه اندازی و فروش تجهیزات شبکه نگزنس

نگزنس، یکی از برندهای معتبر و معروف فرانسه است که در حیطه طراحی و تولید تجهیزات شبکه نگزنس فعالیت می کند. کشور ایران نیز، به دلیل وجود محرومیت در ساخت تجهیزات شبکه، فقط به فروش تجهیزات شبکه نگزنس می پردازد.

این محصولات از کیفیت فوق العاده ای برخوردارند‌ به همین دلیل پودسان، جهت ایجاد رضایت مشتریان، آنها را با اصلی ترین جنس و قیمت عرضه می نماید.

علاوه بر این، شرکت ارتباطات شبکه پود سان قادر است با استفاده از کارشناسان و متخصصان خود، به نصب تجهیزات شبکه در شرکتها بپردازد.

ارائه تجهیزات شبکه با عالی ترین کیفیت، عرضه آنها با قیمت واقعی، بهره مندی از مشاوران و متخصصین نصب و راه اندازی شبکه، ارائه خدمات راه اندازی شبکه، تنها نمونه ای از خدمات سایت فروشگاهی شرکت پودسان می باشد.

در این مجموعه، قیمت کابل شبکه و سایر محصولات دیگر شبکه، بسیار مقرون به صرفه است. در نتیجه کلیه مشتریان قادرند با پرداخت مناسب ترین هزینه، تجهیزات مورد نیاز شبکه را خریداری نمایند.

چنانچه برای شرکت خود، به کمک کارشناسان خبره در جهت نصب تجهیزات شبکه در شرکتها نیازمند شدید، شرکت پودسان را به یاد داشته باشید.

خدماتی...
ما را در سایت خدماتی دنبال می کنید

برچسب : تجهیزات شبکه ,سیسکو ,لگراند , نویسنده : matin matin بازدید : 92 تاريخ : دوشنبه 28 شهريور 1401 ساعت: 17:05

هزینه لمینت دندان چقدر است ؟ از آنجایی که میدانید  تخفیف طلایی دندانپزشکی شامل خدماتی چون لمینت و کامپوزیت دندان میشود، تصمیم گرفتیم موضوع این مقاله را به لمینت دندان اختصاص دهیم. در واقع، زیبایی دندان یکی از آن مواردی است که از دیر باز دغدغه افراد مختلف بوده است چرا که سفیدی و زیبایی دندان تاثیر بسزایی روی ظاهر افراد دارد چه بسا اگر دندان شخصی نامرتب یا بدرنگ باشد میتواند اعتماد به نفس فرد را به شدت کاهش دهد. از این رو همواره متخصصان به دنبال راهی بوده اند تا بتوانند زیبایی دندان های افراد را به آنها هدیه دهند.

یکی از این راه های ترمیم و اصلاح دندان ها لمینت است. احتمالا این روزا این واژه زیاد به گوش تان خورده است. لمینت دندان روشی نو در جهت زیبا سازی دندان ها است و واقعا هم در این کار موفق بوده است و افراد زیادی در سرتاسر دنیا از آن بهره برده اند. حال اگر میخواهید با جزئیات بیشتری در مورد لمینت دندان آشنا شوید در ادامه مقاله با ما همراه باشید.

 

لمینت دندان چیست

در ادامه به سوال تخفیف لمینت  چقدر است نیز پاسخ خواهیم داد. لمینت دندان لایه ای از یک ماده مقاوم است که روی دندان ها قرار میگیرد. در واقع دندان پزشک برای هر یک از دندان ها قطعات کوچکی به اندازه دندان قرار میدهد. این لایه نازک دقیقا همرنگ یا به دلخواه شما سفید تر از دندان معمولی است و میتواند تاثیر فوق العاده از در ظاهر دندان های شما بگذارد. لمنیت علاوه بر اینکه رنگ دندان ها را اصلاح میکند، ظاهر نامرتب دندان هارا نیز اصلاح میکند‌. همچنین به عنوان یک لایه محافظتی قوی روی دندان ها عمل کرده و دندان ها را از پوسیدگی و آسیب محفوظ میدارد.

جنس لمینت دندان چیست؟

لمینت میتواند جنس های متفاوتی اعم از پرسلن(چینی) و یا کامپوزیت یا همان رزین باشد. اما گفتنی است لمینتی که از جنس پرسلن است نسبت به کامپوزیت در برابر تغییر رنگ بسیار مقاوم تر است.
ولی به هرحال شما میتوانید برای انتخاب جنس روکش دندان هایتان از پزشکتان مشورت بگیرید و به نظر من هیچ کاری را بدون مشورت با متخصص انجام ندهید چرا که دندان ها شوخی بردار نیستند و کوچیکترین سهل انگاری باعث آسیب جدی به آنها میشود‌. پس عجله نکنید

فرق لمینت چینی با کامپوزیت چیست ؟

لمینت لایه ای بسیار نازک است و به گونه ای طراحی شده که اصلا روی دندان مشخص نباشد. از این رو لازم است برای استفاده ازاین روکش، لایه ای نازک از مینای دندان برداشته شود، سپس لمینت ها روی آن قرار گیرند. همچنین اگر دندان هایتان نامرتب باشد نیاز است که دندان هایتان تراش بخورند تا مرتب شوند‌. اما در عوض این سبک از لمینت بسیار زیبا است و ظاهری شکیل به دندان ها میدهد.

در لمینت کامپوزیتی لازم نیست دندان ها تراشیده شوند ازاین رو این روش بیشتر مورد استقبال قرار گرفته است چرا که با برداشتن مینای دندان دیگر این لایه قابل بازگشت نخواهد بود و شما تا همیشه باید لمینت های چینی را روی دندان هایتان داشته باشید و هرچند سال یکبار ترمیم و تمدید کنید. ولی از آنجایی که در این روش دندان ها تراشیده نمیشوند بنابراین باعث برجسته شدن ظاهر دندان ها میشود که ممکن است برای برخی از افراد ناخوشایند باشد.

چه زمانی لمینت لازم است ؟

گاهی دندان های اصلی ما یا به صورت مادرزادی و یا به صورت اکتسابی دوچار تغییر رنگ، نا مرتبی و در کل ظاهری نامناسب میشوند، در این صورت ممکن است فرد احساس بسیار بدی نسبت به خودش داشته باشد. در چنین مواردی لمینت به کمک ما می آید تا با پوشاندن نقص دندان، و بخشیدن زیبایی چند چندان به آنها اعتناد به نفس و حس خوب را به ما هدیه دهد. حال در اینجا به برخی از مشکلات دندانی که نیاز به لمینت دارند اشاره میکنیم

  • اگر دندان هایتان توسط ماده ای خاص مانند قطره آهن یا تتراسایکلین و یا داروی خاصی تغییر رنگ داد و این رنگ غیر قابل برگشت بود لازم است که برای پوشاندن این تغییر رنگ از لمینت استفاده کنید
  • گاهی دندان ها بر اثر تصادف و یا گرمی و سردی شکسته یا ترک میخورند. در چنین شرایطی هم لازم است از لمینت استفاده کنید.
  • دندان هایی که از ابتدا به شکل نامرتب و ناهموار و یا خیلی ریز و سوزنی رشد کرده اند
  • دندان هایی که با فاصله زیاد از هم رشد کرده اند هم با لمینت به شکل باور نکردنی زیبا و ترمیم میشوند‌

چه کسانی نباید لمینت انجام دهند ؟

  • برخی افراد دندان ها و مینای دندانشان نازک است، این افراد نمیتواند لمینت انجام دهند
  • برخی افراد از بیماری لثه رنج میبرند، این دسته افراد هم نمیتوانند از لمینت استفاده کنند
  • برخی افراد عادت های بد مانند دندان قروچه دارند. این دسته افراد به مرور باعث کندن لمینت دندانشان میشوند و ممکن است به دندان های شان آسیب برسانند.
  • گاهی افراد به دلیل پوسیدگی ها و آسیب های زیاد به دندانشان، دندان هایی ضعیف و سست دارند. این دسته افراد نیز لمینت برایشان مناسب نخواهد بود.

مزایای لمینت

  1. لمینت برای افرادی که از نازیبایی دندان هایشان رنج میبرده اند بسیار مناسب است. در واقع این روش طرح لبخند شما را اصلاح میکند و زیبایی بی نظیری به دندان های شما میبخشد.
    بنابراین هدف اولیه این نوآوری زیبا کردن طرج لبخند افراد است
  2. لمینت ها در مقابل تغییر رنگ بسیار مقاوم هستند و در صورتی که بهداشت دهان و دندان روزمره خود را رعایت کنید، اصلا زرد نمیشوند و این برخلاف ذات دندان های اصلی ما است پس این یک مزیت محسوب میشود
  3. لمینت ها در طیف رنگی مختلف ارائه میشوند و میتواند نزدیک ترین رنگ به دندانتان را انتخاب کنید تا اصلا این اصلاح مشخص نباشد. مگر اینکه خودتان بخواهید لمینت دندان هایتان مشخص باشد ک رنگ خیلی سفید تری را انتخاب کنید.

معایت لمینت

  1. درواقع این روش روشی غیر قابل برگشت است. از آنجایی که برای کار گذاشتن لمینت لازم است مینای دندان تراشیده شود پس اگر شخص تصمیم ندارد تا همیشه از لمینت استفاده کند برایش مناسب نخواهد بود
  2. هزینه زیاد این روش هم میتواند یکی از معایت آن باشد که بسیاری از افراد توان پرداخت آن را نخواهند داشت
  3. متاسفانه اگر لمینت دندانتان را نزد فرد باتجربه ای انجام ندهید ممکن است این لایه ها را به خوبی به دندانتان نچسباند، در این صورت ذرات غذا میتوانند در زیر لمینت نفوذ کنند و موجب پوسیدگی دندان هایتان شود.

هزینه لمینت دندان چقدر است

همانطور که در مطالب بالا گفته شد هزینه لمینت دندان بالا است و طی آخرین اخبار هزینه هر دانه لمینت دندان چیزی بین ۲تا ۴میلیون تومان است. این هزینه میتواند بسته به مهارت دندان پزشک، شهری که درآن اقدام کرده اید و مواد لمینت انتخابیتان متغیر باشد. ولی چیزی که واضح است، لمینت هزینه کمی ندارد. اگر چه گاهی افراد فقط به جنبه زیبایی دست به اقدام میزنند و ضرورتی برایشان ندارد ولی برخی دیگر هستند که نیاز به ترمیم دندان دارند ولی هزینه پرداخت آن را ندارند و با مشکل مواجه میشوند. اما بازهم جای نگرانی نیست در واقع بیمه های دندان پزشکی مختلفی مانند #بیمه_کارت_طلایی_دندان_پزشکی میتواند در این جهت به شما کمک کند. اگر میخواهید از جزئیات این بیمه آگاه شوید، در ادامه مقاله با ما باشید.

کارت طلایی دندانپزشکی و هزینه لمینت دندان

بله همانطور که گفته شد هزینه لمینت دندان بسیار زیاد و در واقع سرسام آور است و اگر فردی نیاز فوری به این خدمات داشته باشد و هزینه آن را نداشته باشد باید چکار کند؟ در چنین شرایطی #کارت_طلایی_دندان پزشکی و برای عمل بینی هم از  تخفیف جراحی بینی بهترین گزینه شما خواهد بود. در واقع با داشتن این کارت میتوانید بین ۳۰تا ۷۰درصد تخفیف بگیرد و با کمترین هزینه از خدمات بهره‌مند شوید.

درواقع این بیمه شامل تمامی همه افراد جامعه فارغ از هرر سن و جنسیتی میشود. و ما تمامی تلاشمان را کرده میکنیم تا به شما مردم عزیزمان کمک کنیم تا زیبا ترین لبخند هارا داشته باشید.

خدماتی...
ما را در سایت خدماتی دنبال می کنید

برچسب : لمینت,ایمپلنت,تخفیف, نویسنده : matin matin بازدید : 87 تاريخ : دوشنبه 28 شهريور 1401 ساعت: 16:54

بیلبورد تبلیغاتی یکی از انواع مختلف تبلیغات محلی می باشند. بیلبوردهای تبلیغاتی به سبب اهمیت و جایگاهی که در تبلیغ کالا و خدمات ایفا می کنند، امروزه بسیار مورد توجه هستند و طبیعتاً برای اینکه بتوانند اثر بخشی بیشتری داشته باشند، باید طراحی بیلبورد  خلاقانه باشند. از این رو رعایت اصول و مراحلی در طراحی آنها ضروری می باشد.

تفاوت ها در طراحی بیلبوردهای تبلیغاتی، از مباحث مهمی است که توجه به آنها می تواند تا حد بسیار بالایی در تبلیغات، مؤثر و سودمند واقع شود.

طراحی بیلبورد

تبلیغات و بیلبورد های تبلیغاتی

در دنیای رقابتی عصر حاضر، تبلیغات حرف اول را می زند؛ و مؤسسات و شرکت هایی در این رقابت، برنده و سر بلند بیرون می آیند که تبلیغات بیشتر و سازنده تری انجام داده باشند. تبلیغات انواع مختلفی دارد که یکی از عمده ترین روش های تبلیغات، تبلیغات محلی می باشد.

در تبلیغات محلی، از روش های مختلفی برای تبلیغ بهره گرفته می شود؛ که یکی از عمده ترین آنها، استفاده از بیلبوردهای تبلیغاتی و طراحی کاتالوگ ارزان   باشد. عوامل مختلفی در ساخت و تعیین کیفیت بیلبوردها نقش دارند و طبیعی است هرچه در ساخت بیلبوردها خلاقیت بیشتری به کار گرفته شود، میزان تأثیر و اثر بخشی آنها نیز بیشتر خواهد بود.

امروزه با رشد تکنولوژی و دنیای دیجیتال، استفاده از انواع بیلبورد های تبلیغاتی در امر تبلیغات، بسیار رایج و مؤثر می باشد. بیلبوردهای تبلیغاتی تابلوها و یا صفحات بزرگی هستند که به عرضه کنندگان کالا یا صنعتگران اجازه تبلیغ در فضای خارجی را می دهند؛ تا از این طریق محصول و خدمات خود را معرفی نمایند.

بیلبوردهای تبلیغاتی در تبلیغات می توانند یک جریان دائمی محسوب شوند که افکار عمومی را تحت تأثیر خود قرار می دهند و نقشی فعال و ماندگارتر در ذهن مخاطبین ایفا می کنند. به جرأت می توان اذعان کرد که بیلبوردهای تبلیغاتی به تنهایی نقش یک رسانه  را در سطح بالای اطلاع رسانی بر عهده دارند.

مراحل طراحی بیلبورد تبلیغاتی

انواع بیلبوردهای تبلیغاتی را در جاهای مختلف درون شهر یا برون شهر و مراکز اجتماعی مشاهده کرده اید؛ که هرکدام به تناسب شرایط و اهداف تبلیغاتی خاص خود، به اشکال و حالاتی متنوع، تبلیغات خود را انجام می دهند. مثلاً برخی از بیلبوردها بسیار ساده اما مفهومی هستند. برخی نیز در عین سادگی، بسیار پیچیده می باشند برخی مضحک و جذاب، برخی کنایه آمیز و برخی، بسیار خاص طراحی شده اند؛ و این وجه تمایز و تفاوت ها در طراحی بیلبوردهای تبلیغاتی، از مباحث مهمی است که توجه به آنها می تواند تا حد بسیار بالایی در تبلیغات، مؤثر و سودمند واقع شود.

مراحل طراحی بیلبورد تبلیغاتی می تواند به ترتیب زیر باشد

مرحله اول: جمع آوری اطلاعات درباره آنچه قرار است در مورد آن بیلبورد طراحی شود (کالا یا خدمات و یا اطلاع رسانی).

مرحله دوم: جمع آوری اطلاعات محلی برای طراحی بیلبورد تبلیغاتی.

مرحله سوم: استفاده از اتاق های فکر، ایده پردازی و…. در طراحی بیلبورد.

مرحله چهارم: انتخاب متن، تصویر و رنگ با روش های خلاقانه و علمی.

مرحله پنجم: طراحی طرح اولیه.

مرحله ششم: مقایسه کردن طرح اولیه با طرح  و نمونه های دیگر.

مرحله هفتم: توجه به جزئیات طرح.

مرحله هشم: طراحی طرح به صورت کامل و طراحی لوگو تبلیغاتی .

مرحله نهم: بررسی و ارزیابی نهایی طرح.

مرحله دهم: پیاده سازی و نصب.

مشکلات موجود در طراحی یک بیلبورد

در حال حاضر، اگر بخواهیم تا مشکلات موجود بیلبوردها را چه از نظر طراحی و چه دیگر تکنیک‌ها بررسی کنیم، می‌توان موارد زیر را برشمرد:

  • استفاده از فونت نامناسب، ناخوانا و ریز.
  • تضاد رنگی نامناسب.
  • مکان نامناسب.
  • استفاده از تصاویر نامرتبط و باکیفیت بسیار پایین.
  • تناسب نداشتن المان‌های به کار رفته در طراحی.
  • تناسب نداشتن فرد (سلبریتی) با محصول تبلیغ شده.
  • نوشتن اطلاعات بیش از حد.
خدماتی...
ما را در سایت خدماتی دنبال می کنید

برچسب : بیلبورد ,طراحی ,ماشین , نویسنده : matin matin بازدید : 93 تاريخ : دوشنبه 28 شهريور 1401 ساعت: 16:45

انتخاب هوشمندانه سررسید تبلیغاتی؛ انتخاب یک هدیه تبلیغاتی خوب با بالاترین تاثیرگذاری در تبلیغاتی کار آسانی نیست. شما به عنوان یک مدیر و صاحب کسب و کار باید تمام جوانب را در نظر بگیرید، مواردی همچون شناسایی علاقه ی مخاطبان و مشتریان، هدف اصلی از انجام تبلیغات، مرتبط بودن نوع هدیه تبلیغاتی با نوع کسب و کار، برآورد هزینه ها و بسیاری موارد دیگر…

که البته این کار را نیز بهتر است به مشاوران تبلیغاتی بسپارید.

سررسید اروپایی

با این اوصاف کار کمی سخت میشود. اما هدایای تبلیغاتی نیز وجود دارند که بدون در نظر گرفتن نوع کسب و کار و اینکه مخاطبان و مشتری های شما چه کسانی هستند نیز وجود دارند که میتوانند به راحتی بالاترین تاثیر را در بازاریابی و تبلیغات شما بگذارند.

از جمله این هدایای تبلیغاتی موثر میتوان به انواع سررسید ها اشاره کرد. استفاده از سررسید تبلیغاتی میتواند یک انتخاب هوشمندانه برای بازاریابی باشد. در ادامه انواع سررسید های تبلیغاتی را عنوان میکنیم.

انواع سررسید تبلیغاتی

سررسید ها دارای انواع مختلفی هستند که بر اساس نیاز میتواند یک گزینه تبلیغاتی خوب باشند: این سررسید ها عبارت اند از؛

بنا بر نوع تبلیغات و یا مخاطبان میتوان یکی از انواع سررسید های تبلیغاتی را انتخاب کرد.

سررسید عمومی یا سررسید اختصاصی

اینکه بهتر است از سررسید عمومی برای تبلیغات کسب و کار خود استفاده کنید یا سررسید اختصاصی یک مسئله کاملا شخصی است و بسته به تصمیم شما دارد، اما داشتن یک سررسید اختصاصی که صفحات داخلی آن دارای معرفی خدمات و محصولات کسب و کارتان باشد و با طراحی کاملا اختصاصی و سفارشی به چاپ رسیده باشد قطعا در حوزه تبلیغات شما تاثیراتی نیز دارد. پس اگر فرصت کافی برای سفارش سررسید را دارید میتوانید یک سررسید اختصاصی را برای خود طراحی و به چاپ برسانید.

اما سررسید های عمومی مثل  سر رسید رقعی نیز امکان چاپ نام و لوگو بر روی جلد و همچنین معرفی کسب و کار شما را دارند. این انتخاب بسته به نظر شما و همچنین زمان باقی مانده تا پایان سال دارد.

چاپ سررسید و نکات مهم مربوط به آن

شما به عنوان مدیر یا مالک یک شرکت و یا کسب وکار باید این را بدانید که به هنگام چاپ سررسید تبلیغاتی خود، توجه به سلیقه مشتریتان یک اولویت و نکته بسیار مهم است. مواردی چون نوع صحافی، نوع جلد سررسید، نوع چاپ، رنگ و مدل سررسید نکات مهمی هستند که باید براساس سلایق مخاطب انتخاب شوند. به این نکته نیز توجه داشته باشید که استفاده از سررسید برای تبلیغات راه مناسبی است اما در صورتی که یک سررسید با کیفیت را به مخاطبان خود ارائه دهید ، در غیر این صورت اگر یک سررسید نامرغوب و بی کیفیت را روانه بازار ، خانه ها و محل کار مخاطبان خود کنید دیگر نباید انتظار دریافت نتایج مثبت از این هدایای تبلیغاتی تان داشته باشید . پس باید در انتخاب تولید کننده سررسید نهایت دقت را داشته باشید.


 

 

خدماتی...
ما را در سایت خدماتی دنبال می کنید

برچسب : سالنامه,اروپا,سر رسید, نویسنده : matin matin بازدید : 97 تاريخ : دوشنبه 28 شهريور 1401 ساعت: 16:37

جاکارتی‌های تبلیغاتی به عنوان هدایای تبلیغاتی چه کاربردی دارند؟ امروزه تمامی افراد در هر بانکی یک حساب بانکی دارند. درنتیجه به ازای هر حساب، ممکن است یک کارت عابر بانک داشته باشند. علاوه بر کارت‌های بانکی، کارت‌های دیگری مانند کارت اتوبوس، کارت مترو، کارت ملی، کارت شناسایی و … نیز وجود دارد که ممکن است مردم به آن نیاز داشته باشند.

درنتیجه لازم است تا تمامی این کارت‌ها مانند ساعت تبلیغاتی ارزان  همراه همیشگی افراد باشد. به همین دلیل جاکارتی‌ها به کمک مردم می‌آیند تا بتوانند کارت‌های خود را به‌صورت منظم داخل آن قرار دهند. درواقع جاکارتی‌ها به‌عنوان یک کیف کوچک مخصوص کارت‌ها به شمار می‌رود.

اگر شما هم صاحب یک شرکت، موسسه یا سازمان هستید، می‌توانید برای تبلیغ شرکت خود از جاکارتی‌های تبلیغاتی استفاده کنید.

چرا که هر بار مشتری به جاکارتی تبلیغاتی شما نگاهی بیندازد، نام شرکت و برند شما در ذهنش مرور خواهد شد، بنابراین اگر به دنبال یک تبلیغات موثر هستید، تنها کافی است تا جاکارتی مناسب خود را سفارش دهید و طرح و لوگوی شرکت خود را بر روی آن حک کنید.

جاکارتی تبلیغاتی

انواع مختلف جاکارتی تبلیغاتی

جاکارتی‌های تبلیغاتی که به‌عنوان هدیه تبلیغاتی به مشتری داده می‌شود، انواع مختلفی دارد و برای قرار دادن کارت ویزیت و یا کارت عابر بانک و سایر کارت‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد. در قسمت زیر به برخی از انواع مختلف این نوع از  جاکارتی‌ تبلیغاتی اشاره میکنیم.

جاکارتی‌های چرم طبیعی: برخی از جاکارتی‌های تبلیغاتی از جنس چرم هستند. چرم‌ به دلیل انعطاف‌پذیری و نرمی که دارد، یکی از بهترین جنس‌ها برای ساخت جاکارتی‌های تبلیغاتی می‌باشند. از دیگر ویژگی‌های مثبت این نوع کارت‌ها، ماندگاری بالا و ضربه‌گیری خوب در برابر تغییر فرم و یا عرق کردن می‌باشد.

جاکارتی‌های چرمی دارای رنگبندی مختلف مانند مشکی، قهوه‌ای، عسلی، سبز و … می‌باشد. شما می‌توانید بر روی جاکارتی‌ تبلیغاتی چرمی، با چاپ سیلک، لیزر و داغ کوب، آرم و لوگوی شرکت خود را چاپ نمایید. این جنس از جاکارتی‌ها به‌صورت تک لت، دو لت و یا به‌صورت آلبومی می‌باشد. در حالت آلبومی می‌توانید قفل را در وسط و یا بالای کارت بگذارید تا کارت‌ها به‌صورت رنگین‌کمان باز شود.

جاکارتی هوشمند: شاید برای شما هم جالب باشد که بدانید، برخی از جاکارتی‌های تبلیغاتی به‌صورت هوشمند ساخته‌شده است تا مانع از گم‌شدن کارت‌های مهم شما شود. این جاکارتی‌ها برای کارت سوخت، کارت‌های اعتباری و … بسیار مناسب می‌باشد.

جاکارتی‌های چرم مصنوعی: برخی از جاکارتی‌ها از جنس چرم مصنوعی می‌باشد. این جاکارتی‌ها نیز از انعطاف‌پذیری و ماندگاری بالایی برخوردار می‌باشند. تنوع رنگی این محصول بسیار بالا بوده و می‌توانید مطابق با سلیقه‌ی خود سفارش دهید. جاکارتی‌های چرم مصنوعی نیز همانند جاکارتی‌های چرم طبیعی به‌صورت تک لت، دو لت و آلبومی قابل تولید می‌باشد.

جاکارتی‌های فلزی: جنس این نوع از جاکارتی‌ها از آلومینیوم می‌باشد که از مقاومت بسیار بالایی در برابر ضربه برخوردار است. جاکارتی‌های فلزی عابر بانک، با ظرفیت بسیار بالایی ساخته شده‌اند و می‌توانید کارت‌های زیادی را در آن قرار دهید. این کارت‌ها به‌صورت درب‌دار طراحی شده‌اند و به‌راحتی قابل استفاده می‌باشند. قیمت جاکارتی‌های فلزی در مقایسه با جاکارتی پلاستیکی بیشتر بوده اما از دوام بالاتری برخوردار می‌باشد. برخی از مدل‌های این جاکارتی‌ها، به‌صورت فلزی با روکش چرم می‌باشد.

جاکارتی‌های پلاستیکی: همان‌طور که از نام آن مشخص است، جنس جاکارتی‌های پلاستیکی از لاستیک، سیلیکون و پی‌وی‌سی می‌باشد. ازآنجایی‌که جاکارتی‌های پلاستیکی انعطاف‌پذیری بالایی دارند، در برابر ضربه مقاومت بالایی از خود نشان می‌دهند. اگرچه این محصول سایز و حجم جمع‌وجوری دارد، اما برای گذاشتن در جیب شلوار مناسب نیست. به این دلیل که امکان تهویه در جاکارتی‌های پلاستیکی امکان‌پذیر نبوده و موجب عرق کردن می‌شود.

جاکارتی چوبی: اگر به دنبال یک هدیه‌ی تبلیغاتی شیک و خاص هستید، جاکارتی‌های چوبی یک گزینه‌ی پیشنهادی مناسب می‌باشد. جاکارتی‌های چوبی از چوب طبیعی ساخته می‌شود و برای حفاظت کارت‌ها بسیار مناسب است. برخی از نمونه‌های سفارشی آن به‌گونه‌ای است که می‌توانید چند اسکناس را نیز در آن نگهداری کنید.

جاکارتی استیل: یکی از بهترین و ارزان‌ترین ابزارهای تبلیغاتی در قالب یک هدیه‌ی تبلیغاتی، خرید جاکارتی‌های استیل می‌باشد. جاکارتی‌های استیل بسیار سبک، کوچک و جادار بوده و برای کارت‌های عابر بانک، کارت‌های شناسایی و اسکناس‌ها بسیار کاربردی است. برخی این مدل‌ها قابل شستشو بوده و در برابر امواج موبایل نیز بسیار مقاوم می‌باشد؛ بنابراین سلامت کارت سوخت و کارت بانکی استفاده‌کننده تضمین‌شده خواهد شد.

جای کارت ویزیت تبلیغاتی: جاکارتی‌ها تنوع بسیار بالایی در شکل و فرم و رنگ و قیمت دارند. یکی از این مدل جاکارتی‌ها، جای کارت ویزیت تبلیغاتی می‌باشد که به‌عنوان یکی از بهترین هدایای تبلیغاتی مورداستفاده قرار می‌گیرد. از طرفی دیگر شما می‌توانید با چاپ لوگو و برند شرکت خود بر روی آن، به اهداف تبلیغاتی و بازاریابی شرکت خود دستیابی پیدا کنید. جای کارت ویزیت تبلیغاتی، در جنس‌های مختلف مانند فلزی، پلاستیکی و … در بازار موجود می‎باشد. این مدل‌ها قابلیت چاپ به‌صورت داغی یا حک را دارند.

کلام آخر

جاکارتی‌های تبلیغاتی مثل قیمت افتابگیر تبلیغاتی به دلیل کاربرد بسیار گسترده‌ای که دارند، یک پیشنهاد عالی برای تبلیغات شرکت شما می‌باشد. این جاکارتی‌ها ارزان‌قیمت بوده و در رنگ‌ها و جنس‌های مختلف قابل عرضه می‌باشد. اگر شما هم به دنبال تبلیغات مؤثر هستید، خرید جاکارتی‌های تبلیغاتی از شرکت … را به شما پیشنهاد می‌دهیم.

خدماتی...
ما را در سایت خدماتی دنبال می کنید

برچسب : کارت ,ساعت ,چاپخانه , نویسنده : matin matin بازدید : 84 تاريخ : دوشنبه 28 شهريور 1401 ساعت: 16:29

چاپخانه به جایی گفته می‌شود که کار چاپ انجام می ‌دهند. در این متن میخواهم توضیحات مختصری درباره ی نحوه چاپ تبلیغ روی ساک دستی را توضیح دهیم ‌. این کار بر روی کاغذ و موارد دیگر صورت می‌گیرد، در چاپخانه چاپ کتاب و نشریات در آن محل انجام گرفته و کسی که در کارگاه این کار را انجام می ‌دهد چاپچی می‌ گویند. چاپچی مقامی که دارد با ناشر و کتاب فروش فرق می‌کند. در یک چاپخانه دستگاه‌ های متعددی از چاپ دیده می‌شود و هر کدام از این دستگاه‌ ها مربوط به فرایند چاپ بر روی موارد مختلف هستند.

برخی ویژگی های چاپخانه خوب

چاپخانه خوب مانند چاپخانه تهران باید ویژگی ‌هایی داشته باشد که در اینجا بیان می ‌کنیم :

  • سرعت : یکی از موارد مهم برای چاپخانه خوب سرعت عمل داشتن در کار است، جدید و بروز بودن دستگاه های یک چاپخانه موجب بالا رفتن سرعت در کار چاپ شده و سفارش مشتریان در زمان کوتاهی انجام می‌گیرد که چاپخانه تهران این ویژگی را دارد.
چاپ تبلیغ روی ساک دستی
  • کیفیت چاپ: همزمان با پیشرفت علم تکنولوژی شاهد پیشرفت‌ هایی در زمینه دستگاه‌ چاپ افست بوده ایم. دستگاه‌ های جدید چاپ به دلیل کیفیت بالایی که دارند موجب رضایت بیشتر شده اند.
  • هزینه : با توجه به میزان جوهری که در چاپ استفاده می‌شود هزینه چاپ محاسبه می‌شود، با توجه به رقابتی که در این حوزه وجود دارد بسیاری از چاپخانه‌ ها هزینه را کاهش می‌ دهند تا جلب مشتری کنند.

چاپ از جمله صنایعی است که وابستگی زیادی به واردات دارد، با چنین موقعیتی باید آگاهانه تر وارد این عرصه شد, و ملاحظاتی را در مورد آن داشت.

بی توجهی به چنین مقدمه ای می تواند شما را در روند کار با مشکلات متعددی روبه رو کند و شما را پشیمان کند . صنعت چاپ سرمایه اولیه بالایی میخواهد  و در ادامه راه توسعه نیز سرمایه زیاد در گردشی را می طلبد که مجموعه های حرفه ای باید از قبل برنامه ای از پیش تعیین شده برای افزایش مستمر آن در نظر داشته باشند ، چاپخانه تهران یکی از بهترین گزینه ها برای چاپ تبلیغ روی ساک دستی است .

بگ تبلیغاتی ، بهترین گزینه برای تبلیغات

بگ تبلیغاتی محصول کارآمد و پر کاربرد برای بسته بندی  با طراحی ها و رنگ بندی های بسیار متنوع و ماندگاری بسیار بالا می باشد. بگ تبلیغاتی برای چاپ تبلیغ روی ساک دستی به دلیل دوام و استحکام بالا و قابلیت استفاده مکرر بسیار مورد توجه اقشار و اصناف قرار گرفته است.

بگ تبلیغاتی و انواع طراحی بسته بندی مواد غذایی به عنوان یک بیلبورد تبلیغاتی متحرک و ارزان در سطح شهر شناخته می شود. بگ تبلیغاتی محصول پر کاربردی می باشد که ویژگی خوب آن این است که بگ تبلیغاتی  بر روی آن تبلیغ خاصی که متعلق به شغل و برند خاصی است حک گردیده و اشخاص استفاده کننده به راحتی با برند و فروشگاه عرضه کننده آن آشنا میگردند.

یکی از بهترین و پر کاربرد ترین هدایای تبلیغاتی که امروزه بسیار استفاده می‌شود  چاپ تبلیغ روی ساک دستی تبلیغاتی است. از این ساک دستی ‌ها به عنوان دسته بندی و نگهداری محصولات خریداری شده در فروشگاه ‌ها و مراکز خرید استفاده می‌شود.

ویژگی ساک دستی برای تبلیغات

ساک دستی تبلیغاتی نه تنها در بوتیک ها، فروشگاه ها، فست فود ها و بنگاه های مختلف تجاری و اقتصادی که فروشنده کالا و یا محصولات مختلف هستند ، بلکه در بسیاری از موسسات و شرکت هایی که صرفا نیاز به معرفی خدمات خود در قالب ارائه هدایای تبلیغاتی و حضور در نمایشگاه ها دارند، مورد استفاده وسیع قرار می گیرد . استفاده از ساک دستی تبلیغاتی هم برای حمل راحت تر محصولات شما توسط مشتری هم برای تبلیغات بسیار مفید و موثر می باشد . چاپ تبلیغ روی ساک دستی تبلیغاتی امروزه یکی از پر کاربرد ترین هدایای تبلیغاتی است .

ساک دستی برای بسته بندی کالاهای خریداری شده توسط فروشگاه های مختلف به مشتریان ارائه میشود.

ساک دستی‌ تبلیغاتی مانند بیلبورد های متحرکی هستند که کمک می‌کنند پیام شرکت شما با گشتن مداوم در فضاهای مختلف در ذهن مردم باقی بماند و تأثیر تبلیغاتی زیادی بر برند سازی و تبلیغات شما دارند.  ساک دستی تبلیغاتی یکی از محصولات پر مصرف در حوزه تبلیغات است همچنین ساک دستی تبلیغاتی از نظر جنس و ابعاد به چند دسته تقسیم میشوند مانند ساک دستی مقوایی، پرسی، برزنتی، پارچه ای، کاغذی، سوزنی. ساک دستی تبلیغاتی یا ساک های خرید امروزه در اشکال گوناگون و متریال مختلف همراه با جلوه های بصری خلاق، نقش بزرگی در قوانین فروشگاه داری و یا برندینگ به عهده دارند.  میتوان ساک دستی تبلیغاتی را در خیابان و مراکز خرید در هر کشور و هر فرهنگی به راحتی مشاهده کرد.

ویژگی هدیه تبلیغاتی ارزان

هدیه تبلیغاتی ارزان قیمت را نباید دست کم گرفت. تصور کنید که با یک خودکار یا یک جا کلیدی تبلیغاتی که به نام برند شما است می توانید تا یک سال در معرض دید مخاطب قرار بگیرید.

همیشه با شنیدن هدایای تبلیغاتی و مقرون به صرفه، به یاد خودکار و ساک دستی می افتیم ، که بدون شک هنوز کاربرد خود را دارند، ولی این تمام ماجرا نیست و کمی تمرکز بیشتر برای انتخاب هدیه، بازخورد بهتری را نصیب تان خواهد کرد. در نظر گرفتن موقعیت زمانی، تنوع و جذابیت هدایای تبلیغاتی می تواند تاثیر چشم گیری در بازخورد مخاطبان داشته باشد به طور مثال تهیه پکیجی از خودکار، دفترچه ، جا کلیدی که در یک ساک دستی زیبا قرار داده شوند، یا ترکیبی از هدایای کاربردی نظیر قمقمه، بادبزن، کلاه و لیوان در یک رویداد نمایشگاهی گزینه هایی هستند که شانس موفقیت بازاریابی شما را افزایش خواهند داد.

انواع هدیه تبلیغاتی ارزان

هدایای تبلیغاتی جدید و ارزان مثل چاپ تبلیغ روی ساک دستی دارای انواع گوناگونی هستند که بسته به متریال های مورد استفاده دارای قیمت های مختلف می باشند. بسیاری از کسب و کارهای نوپا توانایی هزینه های سنگین تبلیغات را ندارند، از این رو پیشنهاد می شود که این دسته از کسب و کارها از هدایای ارزان قیمت جهت بازاریابی خدمات و محصولات خود استفاده کنند.

هدیه تبلیغاتی ارزان قیمت زیادی وجود دارند از جمله ؛ آفتابگیر تبلیغاتی، انواع ساک دستی تبلیغاتی، خودکار تبلیغاتی پلاستیکی، برخی از جا کارتی ها و جا کلیدی های تبلیغاتی، برخی از لیوان های تبلیغاتی مانند؛ لیوان تبلیغاتی پلاستیکی، لیوان تبلیغاتی کاغذی، یادداشت تبلیغاتی.  هر یک از این کالاها به دلیل کاربردی بودن و مفید بودن آن ها در طول روز میتوانند به ماندگاری برند و نام شما کمک قابل توجهی کند.

هدایای تبلیغاتی چیست ؟

هدایای تبلیغاتی محصولاتی هستند که با لوگو یا شعاری خاص که بر روی آن‌ها نوشته شده است به مشتریان ارائه می‌شود .  و به عنوان یکی از روش‌های بازاریابی و ارتباطات مورد استفاده قرار میگیرد . هدایای تبلیغاتی همچنین به عنوان هدیه در رویداد‌ها و یا در نمایشگاه ‌های تجاری، کنفرانس ‌ها و یا به عنوان بخشی از کمپین ‌های بازاریابی به مشتریان داده می‌شود.

بهترین هدایا آن‌ هایی خواهند بود که به خوبی نشان میدهند که خریدار هدیه، گیرنده‌ی هدیه را میشناسند.  اصولا هدایایی که کاربردی باشند و بتوانند نیازی از نیازهای دریافت کننده را بر طرف نمایند، مورد استقبال قرار خواهند گرفت. یک هدیه ‌ی مناسب برای یک مشتری می‌تواند میزان قابل توجهی فراتر از هزینه‌ ی هدیه را به سوی شرکت باز گرداند مثل چاپ تبلیغ روی ساک دستی.

شرکت‌هایی که برای داشتن ارتباطات معنی‌ دار و طولانی مدت با مشتریان خود تلاش می‌کنند، شانس بیشتری برای حفظ مشتری و کسب درآمد دارند. هدیه‌هایی که به مشتریان خود میدهید، مزایای زیادی برای شما خواهد داشت.

ویژگی هدایای تبلیغاتی

خرید هدایای تبلیغاتی مناسب و هدیه دادن آن‌ها به مشتریان به عنوان  یک روش عالی  بازاریابی توانسته است مدیران شرکت‌ها و مشتریان را به یک اندازه تحت تأثیر قرار دهد. شرکت‌ها بازخورد های مثبت زیادی از این روش دریافت کرده‌اند و مشتریان نیز همیشه نسبت به دریافت هدایای تبلیغاتی علاقه داشته اند . از ویژگی‌ های اصلی خرید محصولات تبلیغاتی میتوان به هزینه‌ ‌ی نسبتاً پایین نسبت به سایر تبلیغات‌ اشاره کرد.

خرید هدایای تبلیغاتی و قیمت سر رسید و چاپ تبلیغ روی ساک دستی و استفاده از آن به عنوان یک روش مؤثر بازاریابی، هزینه ‌ی کمتری نسبت به سایر روش‌های تبلیغاتی دارد. کالاهای تبلیغاتی تنوع زیادی دارند از جمله میتوان به لوازمی که قابلیت آویزان شدن و یا قرار گرفتن بر روی میز کار را دارند، اشاره کرد. بنابراین علاوه بر هزینه‌ی پایین درصد دیده شدن آن‌ها بسیار بالا می‌باشد.

خدماتی...
ما را در سایت خدماتی دنبال می کنید

برچسب : سر رسید,هدایای تبلیغاتی,سالنامه, نویسنده : matin matin بازدید : 92 تاريخ : دوشنبه 28 شهريور 1401 ساعت: 16:13

درصدد هستیم تا در این مقاله ویژگی های شیک ترین گردنبند جواهر را بررسی نماییم. چنانچه به خرید گردنبند جواهر تمایل دارید پیشنهاد می کنیم جهت کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه، تا پایان مقاله با ما همراه باشید.

قاعدتاً زیورآلات قیمتی، اشیائی اجتناب ناپذیر و خواستنی هستند که کمتر کسی به آنها اندک تمایلی نشان می دهد و با وجود پرطرفدار بودشان اما، عده ای از مشتریان تفاوت بین نیم ست جواهر ارزان  را نمی دانند و هنگام خرید، توجهی به این مسئله ندارند. به همین سبب گاهی افراد سودجو با سواستفاده از این بی اطلاعی، موجبات خسارت و نارضایتی را برای مشتریان به بار می آورند.

طلا و جواهرات

با توجه به این مسئله ما قصد داریم در این مبحث در رابطه با طلا و جواهرات و چگونگی خرید شیک ترین گردنبند جواهر اطلاعات جامع و مفیدی در اختیار شما قرار دهیم تا با کسب آگاهی بیشتر، خریدی رضایت بخش و مطمئن داشته باشید.‌

طلا فلزی ارزشمند و طبیعی است که در طبیعت یافت می شود. طلاسازان و افرادی که در طراحی و ساخت این فلز فعالیت می کنند با ذوق و هنر خود، به آن طرح های زیبا و شیک می دهند. دستبند، گوشواره، انگشتر، حلقه و پشت حلقه و گردنبند جواهر منسوجاتی هستند که با فلز طلا ساخته می شوند.

شیک ترین گردنبند جواهر

در صورتیکه روی آیتم های نامبرده، سنگ های قیمتی همچون: تتانیوم، مروارید، زمرد، عقیق، فیروزه و غیره نصب شود به جواهرات تبدیل می شوند و بعنوان زیباترین و شیک ترین گوهرهای قیمتی و همچنین شیک ترین گردنبند جواهر شناخته می شوند.

چند نکته در رابطه با طلا و جواهر

  • طلا فلزی زیبا و گرانبها است که با نگین ها و سنگ های متنوع، درخشان تر و پرارزش تر می شود.
  • طلا و جواهرات علاوه بر القا زیبایی، بهترین سوژه جهت پس انداز برای افراد می باشند.
  • این گوهرها قابل نظافت می باشند و درصورت کدر شدن می توان آنها را جهت صیقل دادن نزد جواهرفروش یا یک طلاساز مطمئن برد.

ویژگی های گردنبند جواهر

گردنبند جواهر در میان خانم ها و آقایان بسیار محبوب و پرطرفدار است. اصالت و اعتبار آن از زمان های قدیم که با شاخ و برگ و مهره های دوریختی تا به امروز که با فلزات گران بهایی همچون طلا و نقره ساخته می شود، ماندگار است.

به همین دلیل اکثر خانم ها دائماً در پی خرید شیک ترین گردنبند جواهر هستند تا در مراسمات مختلف بدرخشند. گردن آویزها به شکل های مختلفی طراحی می شوند تا کلیه سلیقه ها پوشش داده شود. سنگ های درخشانی مانند الماس، یاقوت و یاقوت کبود، زمرد، عقیق و مروارید از جمله نگین های گران قیمتی هستند که زینت بخش گردنبند جواهر می باشند.

طرح قفل، طرح قلب، طرح بینهایت، طرح کلمه الله، طرح لنگر، جعبه ای ، مهره ای و سایر طرح های دیگر که شما می توانید با ورود به سایت جواهرات یونیک از مدل های متفاوت عکس گردنبند طلا و جواهر دیدن نمایید و برحسب بودجه و سلیقه خود، یکی از شیک ترین گردنبند جواهر را انتخاب و خریداری نمایید.

نکات خرید شیک ترین گردنبند جواهر

اگر شما هم از آن دسته افرادی هستید که به نحوه سِت کردن گردنبند با لباس خود اهمیت می دهید یا اینکه تمایل دارید زنجیر و گردن آویز خریداری شده با شکل صورت و رنگ پوستتان هماهنگ باشد، پس قبل از خرید شیک ترین گردنبند جواهر به نکات زیر توجه نمایید:

  • صورت های گرد، گردن آویز V شکل و صورت های کشیده و مربعی، گردنبندهای گرد را می طلبند.
  • گردنبند طلا سفید مناسب پوست های روشن و سفید است.
  • گردنبندی که با طلای زرد ساخته می شود، انتخاب درستی برای افراد سبزه می باشند.
  • زنجیرهای بلند، بهترین گزینه برای لباس هایی با یقه هفت و V شکل خواهند بود.

با رعایت این موارد، شما قادر خواهید بود گردنبند متناسب با  موقعیت خود انتخاب نمایید و در مجالس با احساسِ لذت بخش لوکس، بودن بدرخشید.

 قیمت شیک ترین سرویس جواهر

سرویس جواهر از آن دسته زیورآلاتی است که به واسطه چند قلم بودن، پرطرفدار است. سال ها پیش مردم، بیشتر سرویس های طلا و جواهر را تحویل می گرفتند. خصوصا عروس خانم جهت خرید طلای روز عروسی، به انتخاب شیک ترین سرویس های جواهر تمایل داشتند و کمتر به سراغ نیم ست جواهر و اقلام تکی و ست کردن آنها می رفتند.

قاعدتاً سرویس طلا و جواهر از شیک ترین گردنبند جواهر، دستبند و گوشواره تشکیل می شود و گاهی هم از انگشتری زیبا برخواردار است. البته امروزه در برخی از سرویس ها، شاهد تاج هم هستیم که بسیار ایده جالبی است. در رابطه با مقدار هزینه خرید سرویس جواهر باید به این نکته اشاره کرد که، می بایست پس انداز قابل توجهی را کنار گذاشته باشید چرا که قیمت شیک ترین سرویس جواهر تقریبا بالا است.

البته بسته به وزن طلای بکار رفته در ساخت سرویس و نوع سنگ کارشده روی آن، قیمت نیز تعیین می شود.

مدل های سرویس جواهر

با چند مدل از مجموعه متنوع سرویس های جواهر آشنا شوید.

  • سرویس جواهر طلا سفید با نگین زمرد و الماس تراش برلیان و باگت
  • سرویس جواهر طلا سفید با نگین یاقوت قرمز و الماس تراش برلیان
  • سرویس طلا و جواهر با نگین زمرد و الماس تراش برلیان
  • سرویس جواهر طلا سفید با نگین سیترین و الماس تراش برلیان
  • سرویس جواهر طلا زرد با نگین یاقوت و الماس تراش برلیان
  • سرویس طلا زرد با نگین زمرد و الماس تراش برلیان
  • سرویس طلا زرد با نگین یاقوت و الماس تراش برلیان

علاوه بر مدل های نامبرده، طرح های دیگری از سرویس جواهرات و طلا، در گالری عکس سایت جواهرات موجود می باشد. با ورود به این وب سایت، از انواع مدل های جدیدترین سرویس جواهرات و شیک ترین گردنبند جواهر دیدن نمایید. این شیوه می تواند شما را در انتخاب رضایت مندترین سرویس یاری نماید.

 بهترین سایت خرید گردنبند طلا

برای خرید شیک ترین گردنبند جواهر و گردنبند طلا و خرید گوشواره جواهر ، لازم است به فاکتورها و موارد مهمی توجه نمایید. یافتن سایت فروش مطمئن و معتبر طلا که بتواند باکیفیت ترین محصولات را با قیمت واقعی به مشتری ارائه دهد، یکی از موضاعات اصلی و پراهمیت در خرید طلا می باشد.

از طرفی امروزه به دلیل متغییر بودن قیمت طلا و جواهر و سواستفاده سودجویان بازار طلا از این موضوع، خرید مطمئن و بدون دغدغه طلا به معزلی مهم تبدیل شده است. در نتیجه بالا رفتن اطلاعات مشتریان در تمام زمینه های خرید و فروش طلا، سرویس جواهر، ست و نیم ست ها و حتی شیک ترین گردنبند جواهر، مفیدترین گام هنگام خرید زیورآلات قیمتی خواهد بود.

برهمین اساس سایت فروشگاهی جواهرات با کلیه خدمات ارزنده و برخورداری از دو شیوه خرید، سالهاست که در حالت فعالیت و عرضه باکیفیت ترین منسوجات طلا و جواهر می باشد و با ارائه محصولات در محیطی امن و معتبر، باعث رضایت و خوشنودی کلیه مشتریانی شده است که مدت هاست این مکان را برای خرید انواع مدل ها و اقلام طلا و جواهر از جمله: شیک ترین گردنبند جواهر انتخاب نموده اند.

ارائه فاکتور و شناسنامه طلای خریداری شده به مشتری از دیگر ویژگی های این مجموعه می باشد. به همین دلیل این فروشگاه اینترنتی  به عنوان بهترین سایت خرید طلا و جواهرات و گردنبند طلا شناخته شده است.

نکات خرید طلا و جواهرات

به چند نکته در رابطه با طلا و جواهر و شناخت موارد موثر در خرید آنها که بسیار حائز اهمیت هستند اشاره می نماییم.

  • از بهره مند بودن فروشگاه طلا و جواهر از جواز کسب و تاییدیه اتحادییه طلا اطمینان حاصل کنید.
  • با داشتن اطلاعات جامع از چگونگی خرید طلا و جواهرات به فروشگاه مراجعه نمایید‌.
  • قدرت تشخیص طلای دست دوم از نو را داشته باشید.
  • با اصطلاحات طلا از جمله: قیراط، مثقال، سوت، اجرت و مظنه یا به اصطلاح قیمت آشنا باشید.
  • باید تشخیص بدهید که قیمت گردنبند طلا بزرگ و نگین دار نسبت به مدل ظریف و بدون نگین بیشتر است.
خدماتی...
ما را در سایت خدماتی دنبال می کنید

برچسب : گردنبند ,گوشواره ,نیم ست , نویسنده : matin matin بازدید : 86 تاريخ : جمعه 25 شهريور 1401 ساعت: 20:47

فروش کارتریج با قیمت های مختلف و در جاهای مختلف به فروش می رسد. یکی از بهترین شرکت های فروش کارتریج شرکت ایران کالا می باشد. شرکت ایران کالا با بیست سال سابقه علاوه بر  کارتریج hp رنگی  در زمینه فروش و تامین ملزومات اداری فعالیت می کند .

فروش کارتریج لیزری رنگی :

همانطور که در قسمت قبل اشاره کوچک کردیم فروش کارتریج لیزری رنگی  و درکل فروش کارتریج به نیروی متخصص نیاز دارد.کسی که کار فروش کارتریج لیزری رنگی را برعهده دارد باید با انواع کارتریج پرینتر و کارایی آن ها اشنا باشد. زیرا هنگام فروش فروشنده باید بتواند توضیحات لازم را به مشتریان ارائه دهد .

یکی از بهترین فروشنده ها برای فروش کارتریج لیزری رنگی فروشگاه اینترنتی ایران کالا می باشد علاوه بر اصل بودن برند های این فروشگاه قیمت کارتریج در فروشگاه ایران کالا بسیار مناسب می باشد . قیمت کارتریج در فروشگاه های مختلف متفاوت است اما همه ما می دانیم کارتریج canon شارژی داخلی  باید مناسب ترین قیمت و مناسبترین کارایی را برای شرکت یا کسب و کار داشته باشد .

انواع کارتریج لیزری رنگی، از نظر عملکرد و ساختار تفاوتی با کارتریج های تونر مشکی ندارند و تفاوت آن ها فقط در رنگ های کارتریج رنگی لیزری است که با ترکیب کردن آن رنگ ها سایر رنگ ها را به وجود می آورد.

فروش کارتریج لیزری مشکی:

فروش کارتریج لیزری مشکلی مانند فروش کارتریج لیزری رنگی باید به متخصصین این در این زمینه سپرده شود . در گذشته که هنوز خرید اینترنتی نبود مشتری ها باید به طور حضوری اقدام به خرید محصولات خود می کردند .

امروزه با پیشرفت تکنولوژی و فروش اینترنی فروش کارتریج لیزری مشکی میتواند به صورت اینترنتی انجام شود. فروش اینترنتی و حضوری هر کدام مزایا و معایبی دارد اما فروش اینترنتی درآمد بیشتری به نسبت فروش حضوری دارد. یکی از ویژگی ها مثبت ایران کالا فروش کارتریج و بقیه ملزومات اداری به صورت  اینترنتی این شرکت می باشد که کار را برای مشتریان راحتر کرده است .

همان طور که در قسمت قبل هم اشاره قیمت کارتریج توسط شرکت ایران کالا پرینتر بسیار مناسب است چه فروش کارتریج لیزی مشکی و چه کارتریج های دیگر. قیمت کارتریج بسته به اندازه کارتریج و تعداد صفحاتی که یک کارتریج می‌تواند چاپ کند در مدل‌های مختلف پرینتر بسیار متفاوت است.

جوهر بهتر است یا تونر؟

در چاپگر های لیزری رنگی و چاپگر لیزری مشکی  به علت استفاده از  پودری به نام تونر به عنوان جوهر برای افرادی مناسب هستند که گه گاهی اسنادی با تصاویر رنگی را چاپ می نمایند . زیرا این پودر تاریخ مصرف زیادی دارد و در صورت استفاده نشدن خشک نمی شود، فقط ممکن است در اثر انباشت در بلند مدت روی هم کمی سفت شوند که با تکان دادن کارتریج این مشکل نیزحل می شود.

در واقع مخازن تونر گرانتر از کارتریج جوهر افشان می باشد و جوهر از تونر ارزان تر می باشد. اما اگر برای استفاده گاه به گاه و کم از چاپگر جوهر افشان استفاده کنیم  چون که جوهر در سر نازل زود خشک می شود سوزن های نازل پاشش رنگ گرفته شده و چاپ نهایی خیلی بی کیفیت و خراب مبشود. درواقع پرینتر جوهر افشان برای استفاده همیشگی و هر روز مناسب می باشد .

خلاصه ای از این مطلب:

  • کارتریج مخزنی است که، جوهر مورد نیاز پرینتر برای چاپ اسناد و مدارک مختلف، درون آن قرار می‌گیرد. امروزه پرینتر یکی از ملزومات شرکت ها و ادارات است که انواع مختلفی دارد و علاوه بر اینکه پرینتر ها انواع مختلفی دارند کارتریج نیز انواع مختلفی دارد.
  • کارتریج لیزی چیست و چگونه عمل میکند ؟ کارتریج لیزری مواد مصرفی پرینتر لیزری است که به وسیله پودر تونر روی کاغذ عملیات چاپ را انجام میدهد. تونر یک نوع پودر می باشد که در رنگ های آبی،قرمز،زرد و سیاه موجود هستند.
  • ماده ای که داخل کارتریج جوهرافشان هست مایع میباشد و از نظر جنسی که دارد به دو دسته دای و پیمگنت تقسیم بندی میشود. در پرینتری که کارتریج جوهر افشان دارد بعد از چاپ جوهر روی کاغذ سریع خشک میشود و برای تثبیت آن نیازی به حرارت نمی باشد.
  • فروش کارتریج لیزری رنگی و درکل  فروش کارتریج به نیروی متخصص نیاز دارد. کسی که کار فروش کارتریج لیزری رنگی را برعهده دارد باید با انواع کارتریج پرینتر و کارایی آن ها اشنا باشد
  • امروزه فروش قیمت کارتریج اچ پی سیاه سفید  و رنگی اغلب به صورت اینترنتی انجام شود. فروش اینترنتی و حضوری هر کدام مزایا و معایبی دارد اما فروش اینترنتی درآمد بیشتری به نسبت فروش حضوری دارد.
  • در چاپگر های لیزری رنگی و چاپگر لیزری مشکی به علت استفاده از  پودری به نام تونر به عنوان جوهر برای افرادی مناسب هستند که گه گاهی اسنادی با تصاویر رنگی را چاپ می نمایند. زیرا این پودر تاریخ مصرف زیادی دارد و در صورت استفاده نشدن خشک نمی شود، فقط ممکن است در اثر انباشت در بلند مدت روی هم کمی سفت شوند که با تکان دادن کارتریج این مشکل نیزحل می شود.
خدماتی...
ما را در سایت خدماتی دنبال می کنید

برچسب : کانن,سامسونگ,کارتریج,پرینتر, نویسنده : matin matin بازدید : 84 تاريخ : جمعه 25 شهريور 1401 ساعت: 20:35

امروزه، انواع مدل لوستر در حال تولید است. بهترین لوستر شاخه ای چوبی  در بازار علاوه بر کاربری نورپردازی، جنبه تزیینی نیز دارند که پیش از خرید باید مشخص کرد که دنبال لوستر برای کاربری اش هستید، تولید انواع لوسترها باعث شده است که لوسترها از لحاظ ظاهری تنوع بسیاری بالایی داشته باشند و در جنس ‌های متنوعی ساخته شوند.  هم چنین این تفاوت ظاهری باعث شده که برای هر کاربری لوستر مشخص طراحی شود یعنی انواع لوستر اتاق خواب با انواع لوستر آشپزخانه تفاوت دارند و به راحتی از یک دیگر تفکیک می‌شوند و قابل تشخیص هستند.

انواع لوستر سقفی با قیمت متنوعی درحال تولید است که هر کدام دارای جنس‌ های مختلفی هستند.  و شما باید با توجه به فضای مدنظر، مقدار زیبایی لوستر وبا سلیقه شخصی خودتان جنس آن را تعیین کنید. خوب است بدانید لوسترهای چوبی مقدار نور کمتری از خود بازتاب می‌کنند و بالعکس لوسترهای کریستالی نور خوبی را در فضا ساطع می‌کنند.

دنیای لوستر بسیار گسترده است و تنوع در قیمت انواع لوستر سقفی نیز متغیر است و برای انتخاب یک لوستر باید اطلاعات زیادی داشت تا مناسب ترین و بهترین مدل خریداری شود.

امروزه، انواع مدل لوستر در حال تولید است. بهترین لوستر مدرن شاخه ای در بازار علاوه بر کاربری نورپردازی، جنبه تزیینی نیز دارند که پیش از خرید باید مشخص کرد که دنبال لوستر برای کاربری اش هستید، تولید انواع لوسترها باعث شده است که لوسترها از لحاظ ظاهری تنوع بسیاری بالایی داشته باشند و در جنس ‌های متنوعی ساخته شوند.  هم چنین این تفاوت ظاهری باعث شده که برای هر کاربری لوستر مشخص طراحی شود یعنی انواع لوستر اتاق خواب با انواع لوستر آشپزخانه تفاوت دارند و به راحتی از یک دیگر تفکیک می‌شوند و قابل تشخیص هستند. انواع لوستر سقفی با قیمت متنوعی درحال تولید است که هر کدام دارای جنس‌ های مختلفی هستند.  و شما باید با توجه به فضای مدنظر، مقدار زیبایی لوستر وبا سلیقه شخصی خودتان جنس آن را تعیین کنید. خوب است بدانید لوسترهای چوبی مقدار نور کمتری از خود بازتاب می‌کنند و بالعکس لوسترهای کریستالی نور خوبی را در فضا ساطع می‌کنند. دنیای لوستر بسیار گسترده است و تنوع در قیمت انواع لوستر سقفی نیز متغیر است و برای انتخاب یک لوستر باید اطلاعات زیادی داشت تا مناسب ترین و بهترین مدل خریداری شود. لوستر شاخه ای دنیای لوستر بسیار گسترده است و تنوع در قیمت انواع لوستر سقفی نیز متغیر است ، و برای انتخاب یک لوستر باید اطلاعات زیادی داشت تا مناسب ترین و بهترین مدل خریداری شود . این لوسترها زیبایی بی نظیری دارند اما برای خرید آن ها باید خصوصیاتی درباره این نوع از لوسترها بدانید و خرید خود را بر اساس آن انجام دهید . بهترین لوستر مدرن شاخه ای در بازار از لوسترهای بسیار مجلل می باشد که برای هر خانه‌ی لوکس و زیبایی پیشنهاد می ‌شود.  این سبک لوستر به جای اتصال به یک منبع نور، چند منبع نور دارد و مانند شاخه‌ های درخت پیچ و تاب خورده به سمت بالا و یا پایین است. این مدل از لوستر می ‌تواند از جنس برنج یا همان لوسترهای برنزی معروف باشد و یا ترکیبی از برنج و کریستال. معمولا کریستال‌ها به صورت تزیینی روی بدنه‌ ی لوستر قرار گرفته اند . در برخی از اوقات این لوسترها از جنس فلزهای دیگر نیز ساخته می ‌شوند، و در بازار ارائه  میشوند. سبک های لوستر شاخه ای سبک ‌هایی از لوستر شاخه ‌ای نیز از جنس چوب و شیشه می باشند که در دسته‌ ی لوسترهای روستیک قرار می‌ گیرند. هدف از ساخت این لوسترها به این دلیل است که نوردهی بسیار بیشتری دارند و در بسیاری مواقع نیز سبک‌ های مختلفی از آن ها وجود دارد که می توان بر اساس نوع دکوراسیون منزل آن ها را تهیه کرد.  بیشتر این لوسترها، باعث شده است که برای فضاهای بزرگ، مناسب ‌تر باشند. تنوع شکل، جنس و رنگ بهترین لوستر مدرن شاخه ای در بازار بسیار زیاد است و برای هر سلیقه و سبک از منزل وجود دارند. انواع و اقسام لامپ‌ ها از اشکی تا LED و کم مصرف می ‌توانند در این لوسترها نصب شوند. قیمت آن ‌ها بسیار مناسب است و تنوع قیمت آن بسته به متریالی  است که در ساخت آن استفاده می‌شود. یعنی هم می ‌توانید لوستر ارزان پیدا کنید و هم لوستر گران قیمت. برخلاف ظاهر آن ها که سنگین به نظر می رسند، بسته به جنس لوستر وزن ‌های متفاوتی از آن وجود دارد که گاهی بسیار سبک و گاهی سنگین‌ تر هستند اما در هر صورت نصب آسانی دارند و به صورت جدا جدا حمل خواهند شد. لوسترهای شاخه ایی تقریبا برای هر فضایی که بیشتر از ۷۰ متر مساحت داشته باشد، قابل استفاده هستند. قدمت ایران در زمینه فروش لوستر صنعت لوستر سازی ایران با سابقه ای  بيش از نيم قرن فعاليت در زمینه فروش لوستر و بهترین لوستر مدرن شاخه ای در بازار آميخته ای از هنر و صنعت را به جهان عرضه می كند كه در آسيا و خاور ميانه مقام اول را داشته و در جهان در جايگاه پنجم و پس از كشورهای چك ، اتريش، ايتاليا و آلمان قرار گرفته است .  اين كالا از معدود توليدات ايراني است كه 95 درصد مواد اوليهء آن در داخل  كشور تامين می شود . کالاهای ساخت چين و تايوان  با وجود ظاهر زيبا و فريبنده از كيفيت مناسبی  برخوردار نيستند. اما وجود آنها در بازار لوستر به لحاظ  قيمت پايين ، واقعيتی گريزناپذیر است. در مقابل لوسترهای فانتزی، عمر لوستر برنزی به مراتب بيشتر است. آنها از وزن بيشتری  نيز برخوردار هستند . برحسب نوع لوستر ، بدنه از مواد مختلفی تشکیل میشود که آنها را بررسی میکنیم : سر پیچ های شمعی از نظر اندازه به نسبت سر پیچ معمولی سایز کوچکتری را دارند و لامپ با سر پیچ شمعی نیز از نظر اندازه و شکل با لامپ های سر پیچ معمولی متفاوت است. کوچک بودن این لامپ ها رابطه مستقیمی با میزان نور آن ها دارد، لامپ های سر پیچ شمعی موجود در بازار چند نوع هستند. لوستر مدرن شاخه ای از مدل های جدید لوستر مدرن شاخه ای که از تنوع بسیار بالایی در تعداد شاخه ها برخوردار می باشد و برای متراژهای مختلف محیط از سایزهای گوناگون این محصول می توان استفاده کرد. این محصول از یک مزیت بسیار خوب برخوردار است و این مزیت وجود یک شعله در مرکز آن است که باعث افزایش نور بیشتر این محصول نسبت به مدل های دیگر شده است. جنس بدنه این محصول از زاماک است که ترتیب سه فلز برنج ، روی و آلومینیوم میباشد ، و از سختی و استحکام بسیار بالایی برخوردار است که در مقابل رطوبت و دیگر عوامل طبیعی کامل ایمن بوده و از ۵ سال ضمانت عدم تغییر رنگ و زنگ زدگی برخوردار است که خود گویای کیفیت بسیار بالای آن می باشد. همچنین جنس سر پیچ های این محصول از باکالیت می باشد که بهترین و باکیفیت ترین نوع سرپیچ در تولید بهترین لوستر مدرن شاخه ای در بازار است و نوع آن معمولی می باشد که از انواع لامپ های کم مصرف LED و SMD در وات های مختلف می توان درون شعله ها استفاده کرد و نوری کامل و بسیار خوب را به محیط بخشید.  بهترین فروشگاه اینترنتی خرید لوستر ایران لوستر به عنوان یکی از قدیمی‌ ترین فروشگاه های اینترنتی با بیش از یک دهه تجربه، با پایبندی به سه اصل کلیدی، پرداخت در محل، ضمانت بازگشت کالا و تضمین اصل ‌بودن کالا، موفق شده تا همگام با فروشگاه ‌های معتبر ، به بزرگ‌ ترین و متنوع ترین فروشگاه اینترنتی لوستر تبدیل شود. هنگام  ورود به ایران لوستر با یک سایت پر از کالا رو به رو می‌ شوید ، هر آنچه که نیاز دارید و به ذهن شما خطور می‌کند در اینجا پیدا خواهید کرد.

لوستر شاخه ای

دنیای لوستر بسیار گسترده است و تنوع در قیمت انواع لوستر سقفی نیز متغیر است ، و برای انتخاب یک لوستر باید اطلاعات زیادی داشت تا مناسب ترین و بهترین مدل خریداری شود . این لوسترها زیبایی بی نظیری دارند اما برای خرید آن ها باید خصوصیاتی درباره این نوع از لوسترها بدانید و خرید خود را بر اساس آن انجام دهید . بهترین لوستر مدرن شاخه ای در بازار و لوستر مدرن  از لوسترهای بسیار مجلل می باشد که برای هر خانه‌ی لوکس و زیبایی پیشنهاد می ‌شود.  این سبک لوستر به جای اتصال به یک منبع نور، چند منبع نور دارد و مانند شاخه‌ های درخت پیچ و تاب خورده به سمت بالا و یا پایین است.

این مدل از لوستر می ‌تواند از جنس برنج یا همان لوسترهای برنزی معروف باشد و یا ترکیبی از برنج و کریستال. معمولا کریستال‌ها به صورت تزیینی روی بدنه‌ ی لوستر قرار گرفته اند . در برخی از اوقات این لوسترها از جنس فلزهای دیگر نیز ساخته می ‌شوند، و در بازار ارائه  میشوند.

سبک های لوستر شاخه ای

سبک ‌هایی از لوستر شاخه ‌ای نیز از جنس چوب و شیشه می باشند که در دسته‌ ی لوسترهای روستیک قرار می‌ گیرند. هدف از ساخت این لوسترها به این دلیل است که نوردهی بسیار بیشتری دارند و در بسیاری مواقع نیز سبک‌ های مختلفی از آن ها وجود دارد که می توان بر اساس نوع دکوراسیون منزل آن ها را تهیه کرد.  بیشتر این لوسترها، باعث شده است که برای فضاهای بزرگ، مناسب ‌تر باشند.

تنوع شکل، جنس و رنگ بهترین لوستر مدرن شاخه ای در بازار بسیار زیاد است و برای هر سلیقه و سبک از منزل وجود دارند. انواع و اقسام لامپ‌ ها از اشکی تا LED و کم مصرف می ‌توانند در این لوسترها نصب شوند.

قیمت آن ‌ها بسیار مناسب است و تنوع قیمت آن بسته به متریالی  است که در ساخت آن استفاده می‌شود. یعنی هم می ‌توانید لوستر ارزان پیدا کنید و هم لوستر گران قیمت.

برخلاف ظاهر آن ها که سنگین به نظر می رسند، بسته به جنس لوستر وزن ‌های متفاوتی از آن وجود دارد که گاهی بسیار سبک و گاهی سنگین‌ تر هستند اما در هر صورت نصب آسانی دارند و به صورت جدا جدا حمل خواهند شد.

لوسترهای شاخه ایی تقریبا برای هر فضایی که بیشتر از ۷۰ متر مساحت داشته باشد، قابل استفاده هستند.

قدمت ایران در زمینه فروش لوستر

صنعت لوستر سازی ایران با سابقه ای  بيش از نيم قرن فعاليت در زمینه  قیمت لوستر سقفی ریسه ای و بهترین لوستر مدرن شاخه ای در بازار آميخته ای از هنر و صنعت را به جهان عرضه می كند كه در آسيا و خاور ميانه مقام اول را داشته و در جهان در جايگاه پنجم و پس از كشورهای چك ، اتريش، ايتاليا و آلمان قرار گرفته است .  اين كالا از معدود توليدات ايراني است كه ۹۵ درصد مواد اوليهء آن در داخل  كشور تامين می شود .

کالاهای ساخت چين و تايوان  با وجود ظاهر زيبا و فريبنده از كيفيت مناسبی  برخوردار نيستند. اما وجود آنها در بازار لوستر به لحاظ  قيمت پايين ، واقعيتی گريزناپذیر است.

در مقابل لوسترهای فانتزی، عمر لوستر برنزی به مراتب بيشتر است. آنها از وزن بيشتری  نيز برخوردار هستند .

برحسب نوع لوستر ، بدنه از مواد مختلفی تشکیل میشود که آنها را بررسی میکنیم :

سر پیچ های شمعی از نظر اندازه به نسبت سر پیچ معمولی سایز کوچکتری را دارند و لامپ با سر پیچ شمعی نیز از نظر اندازه و شکل با لامپ های سر پیچ معمولی متفاوت است.

کوچک بودن این لامپ ها رابطه مستقیمی با میزان نور آن ها دارد، لامپ های سر پیچ شمعی موجود در بازار چند نوع هستند.

لوستر مدرن شاخه ای

از مدل های جدید لوستر مدرن شاخه ای که از تنوع بسیار بالایی در تعداد شاخه ها برخوردار می باشد و برای متراژهای مختلف محیط از سایزهای گوناگون این محصول می توان استفاده کرد. این محصول از یک مزیت بسیار خوب برخوردار است و این مزیت وجود یک شعله در مرکز آن است که باعث افزایش نور بیشتر این محصول نسبت به مدل های دیگر شده است.

جنس بدنه این محصول از زاماک است که ترتیب سه فلز برنج ، روی و آلومینیوم میباشد ، و از سختی و استحکام بسیار بالایی برخوردار است که در مقابل رطوبت و دیگر عوامل طبیعی کامل ایمن بوده و از ۵ سال ضمانت عدم تغییر رنگ و زنگ زدگی برخوردار است که خود گویای کیفیت بسیار بالای آن می باشد.

همچنین جنس سر پیچ های این محصول از باکالیت می باشد که بهترین و باکیفیت ترین نوع سرپیچ در تولید بهترین لوستر مدرن شاخه ای در بازار است و نوع آن معمولی می باشد که از انواع لامپ های کم مصرف LED و SMD در وات های مختلف می توان درون شعله ها استفاده کرد و نوری کامل و بسیار خوب را به محیط بخشید.

 بهترین فروشگاه اینترنتی خرید لوستر

ایران لوستر به عنوان یکی از قدیمی‌ ترین فروشگاه های اینترنتی با بیش از یک دهه تجربه، با پایبندی به سه اصل کلیدی، پرداخت در محل، ضمانت بازگشت کالا و تضمین اصل ‌بودن کالا، موفق شده تا همگام با فروشگاه ‌های معتبر ، به بزرگ‌ ترین و متنوع ترین فروشگاه اینترنتی لوستر تبدیل شود. هنگام  ورود به ایران لوستر با یک سایت پر از کالا رو به رو می‌ شوید ، هر آنچه که نیاز دارید و به ذهن شما خطور می‌کند در اینجا پیدا خواهید کرد.

خدماتی...
ما را در سایت خدماتی دنبال می کنید

برچسب : لوستر, فروشگاه اینترنتی, لوستر سقفی, , نویسنده : matin matin بازدید : 81 تاريخ : جمعه 25 شهريور 1401 ساعت: 20:30

کاور کفش نوعی پوشش ساخته شده از نایلون و کش¬ می باشد که به آن پاپوش یا روکش کفش گفته می شود وسیله ای است که به کمک آن می توان کفش های خود را برای جلوگیری از انتقال گردوغبار و آلودگی های محیطی مانند اتاق عمل و سایر بخش های بیمارستان (ICU و CCU)، آزمایشگاه هاو کارخانه های تولید (دارویی، پزشکی، غذایی، بهداشتی و غیره) پوشاند.

کاور کفش یکبار مصرف

یکی از بزرگ ترین مشکلاتی که در بیمارستان ها با آن مواجه هستیم وارد شدن گرد و غبار و ویروس ها به محیط های استرلیزه شده است با مطالعات و تحقیقات صورت گرفته کاشف بعمل آمد که یکی از عمده ترین راه ورود این آلودگی ها به بیمارستان ها کفش های کسانی است که به این محیط ها رفت و آمد می کنند.

قیمت کاور کفش بهنام طب ایرانیان معمولا از نایلون و اسپان باند رنگ آبی و رنگ های سفارشی ساخته می شود و در بیمارستان ها ـ درمانـگا ها ـ کلینیک ها ـ آزمایشگاه ها ـ داروخانه ها و در تمامی فروشگاها و شرکت های تجهیزات پزشکی در دسترس عموم می باشد.

کاور کفش, کاور کفش بیمارستانی
کاور کفش, کاور کفش بیمارستانی

کاور کفش بیمارستانی

کاور کفش و ماسک سه لایه پزشکی  یک کاور یک بار مصرف است که به آن کاور کفش بیمارستانی نیز گفته می شود که یک کاور با جنس نایلون است که در مراکز درمانی و بهداشتی و ایزوله کاربرد دارد. با استفاده از این کاور ها می توان از انتقال میکروب و آلودگی ها به مکان و محیط های تمیز جلوگیری نمود. کاور کفش در محل هایی مانند بیمارستان و باشگاه ها و سالن های آرایشی و آزمایشگاه ها و صنایع غذایی و مکان نگهداری سرورهای کامپیوتری و… به کار گرفته می شود.

شرکت بهنام طب یکی از شناخته شده ترین تولید کننده های این محصول می باشد که از بهترین و درجه یک ترین مواد اولیه برای ساخت و تولید کاور کفش استفاده می نماید.

کاور کفش چیست ؟

یکی از مهم ترین مشکلاتی که در مراکز بهداشتی و درمانی و بیمارستان ها و اتاق های تمیز وجود دارد، ورود آلودگی و گرد و غبار به درون این اتاق ها می باشد که از اصلی ترین راه های نفوذ میکروب به این اماکن از طریق کفش می باشد.  بسیاری از تولید کنندگان از جمله شرکت بهنام طب برای رفع این مشکل کاروهای کفش را تولید کرده و در دسترس عموم قرار می دهد. برای وارد شدن به اتاق جراحی و مرکز های حساس درمانی مانند بخش آ سی یو و سی سی یو برای این که از نفوذ و انتقال آلودگی و ویروس جلوگیری شود، باید افراد از کاور کفش برای ورد به این اماکن استفاده کنند.

با استفاده از کاور کفش می توان وارد اتاق های حساس و تمیز شد بدون این که نگرانی بابت انتقال ویروس وجود داشته باشد. رنگ اصلی این کاور ها آبی می باشد ولی اگر مصرف کننده بخواهد در حجم بالا سفارش تولید بدهد به رنگ های دیگر نیز تولید خواهند شد. نام دیگر این کاورها نایلون کش دار است.

کاور کفش یکی از وسایل یکبار مصرف پزشکی(فروش کلاه آکاردئونی ) بوده که بسیار پر مصرف می باشد. در ادامه به ویژگی های این کاور ها می پردازیم.

نایلون کش دار چه خصوصیاتی دارد ؟

این کاور ها نسبت به کاورهای دستگاهی ارزان قیمت تر هستند و در جعبه های متناسب به نحوی بسته بندی می شوند که بوسیله ی پرفراژ از همدیگر به راحتی جدا شوند و به طور پیوسته در داخل بسته بندی کنار هم قرار بگیرند. استفاده از پرفراز از شلختگی و از هم پاشیدگی کاور ها جلوگیری می شود. اگر مصرف کننده بخواهد در حجم بالا سفارش دهد می توان کاور کفش را به صورت جدا از هم ساخت.

این نایلون های کش دار دارای رنگ های متعددی می باشند که بسته به سلیقه مصرف کننده تولید می شوند. در اطراف این نایلون کش دار ها از کش های پارچه ای به همراه دوخت استفاده می شود تا دوام و مقاومت بیشتری داشته باشند. اندازه و سایز این کاور ها بسیار مناسب است به همین دلیل می توان از آن برای کفش های پاشنه دار نیز استفاده کرد.

کاور کفش قابیلت بازیافت دارد و به آسانی از کفش جدا می شود و استفاده از آن راحت است. جنس این محصول از نایلون سی پی ای و اسپان باند بوده و از پلاستیک پی ای به وجود آمده است و دارای ضخامتی برابر با چهار میکرون دارد. گرماژاین کفش کاور ها حدودا بین دو تا سه و نیم بوده و بسیار آسان و سبک وزن می باشد.

کاور کفش بیمارستانی برای چه افرادی کاربرد دارد ؟

افرادی که می خواهند برای ساعت های زیاد از این محصول استفاده کنند به راحتی و بدون نگرانی از پارگی کاور( مخصوصا در محیط هایی که سرامیکی و سنگی نیست) می توانند از آن استفاده کنند. این نایلون کش دار ها هیچ آسیبی به محیط زیست وارد نمی کنند چون قابلیت بازیافت دارند. شرکت بهنام طب این کاورها را در کیفیت بالا و مستحکم تولید می کند و در هنگام تولید از دستگاه توماتیک استفاده می کند تا دور تا دور این کاور ها را بدوزد.

نحوه ی استفاده  و مزایای استفاده از کاورکفش ها

شرکت بهنام طب با توجه با سابقه درخشان خود به ساخت کاور کفش ها پرداخته است. بسته بندی این نایلون کش دار ها در این شرکت بدون دخالت دست انجام می شود که این کار به تمیز بودن آن کمک میکند. این کاور ها به صورت صد جفت و در بسته های دویست عددی به بازار عرضه می شوند که براحتی می توان آن را به صورت آنلاین سفارش داد.

این کاور ها را در رنگ های متنوع تولید می کنند چون مواد اولیه این محصول و مواد خام پلاستیکی رنگ بندی های متنوعی را دارا می باشند. عمده ترین رنگ های موجود در بازار رنگ های سبز و آبی و بی رنگ می باشد ولی شرکت ها امکان تولید این کاور را در رنگ های دیگر نیز فراهم می کنند. نایلون کش دار ها در یک اندازه و سایز تولید می شوند و برای همه ی افراد شامل کودکان و بزرگسالان قابلیت استفاده دارند.

به این دلیل که این محصول انعطاف پذیر بوده و کشسانی دارد براحتی فیکس پای افراد می شود و قالب کفش را به خود می گیرد و همان طور که گفتیم برای کفش های پاشنه دار هم براحتی قابل استفاده می باشد. این محصول کارآیی زیادی دارد و مقروص به صرفه می باشد در بیمارستان ها از این محصول برای پوشش کفش زیاد استفاده می کنند.

ساخت نایلون کش دار

در هنگام ساخت نایلون کش دار ها ابتدا مواد اولیه را که دارای جنس پلاستیکی هستند را ذوب می کنند تا شکل خمیری به خود بگیرند، سپس با استفاده از تجهیزات تولید خمیرها را به نایلون های سبک وزن و نازک تبدیل می نمایند. در مرحله آخر نایلون ها را برای تبدیل شدن به کاور کفش به دستگاه های مخصوص تولید کننده می بندند.

بعد از ساخت محصول برای استفاده آن را به بازار هدف که می تواند بیمارستان باشد یا مهد کودک یا حتی مکان های گردشگری مثل موزه و کاخ و… عرضه می کنند تا در دسترس عموم قرار بگیرد.

 تهیه نایلون کش دار ها

شرکت بهنام طب نایلون کش دار ها را در حجم های بالا تولید می کند و نحوه ی تولید به گونه ای است که دارای طراحی ساده بوده وبرای مصرف تنها لازم است ابتدا و انتهای کاور را نگه دارید و آن را باز کنید و بعد از باز شدن کفش خود را درون آن قرار دهید. از این طریق کاور از طریق دوختی که بر روی خود دارد به کفش می چسبد. در صورت تمایل به خرید با همکاران ما در تماس باشید.

خدماتی...
ما را در سایت خدماتی دنبال می کنید

برچسب : کفش,تجهیزات پزشکی,کاور, نویسنده : matin matin بازدید : 85 تاريخ : جمعه 25 شهريور 1401 ساعت: 19:40

اجازه دهید قبل از پرداختن به سیمان شسته و توضیح آن، ابتدا بررسی کنیم که چه نوع سیمان کاری‌هایی در مجموع در داخل ایران مرسوم است و سپس به توضیح نوع سیمان شسته می پردازیم.

به طور کلی می دانید که سیمان یکی به عنوان ملات در بخش های مختلف فرایند ساخت بکار می رود اما امروزه علاوه بر استفاده از سیمان برای ساخت مثلا دیوار و…جهت بازسازی نما ویلا نیز بکار می رود.

انواع سیمان از لحاظ کاربرد و مخصوصا کاربرد برای نماسازی، همان دسته بندی است که نیاز است در این قسمت به آن بپردازیم.

نمای تیشه ای

لیست کلی از انواع نماهایی که با سیمان می شود کار کرد شامل موارد زیر است:

نمای سیمان شسته

در این سیمان شسته لایه ای از سیمان زمینه اصلی نما را تشکیل می دهد که با توجه نحوه اجرای آن، می توان رنگ های مختلفی را در نتیجه نهایی کار رقم زد. به این صورت که اگر سنگ ریزه های استفاده شده در نما را در رنگ های مختلف تهیه نمایید، در نهایت خروجی کار همرنگ آن سنگ ها خواهد بود به این دلیل که لبه های آن سنگ ها از سیمان بیرون می زند و دیده می شود.

نمای سیمانی تخته مال

این نوع نما نیز که از دوقسمت آستر و تخته ماله تشکیل می شود به این صورت است که پس از اجرای آستر سیمانی بر روی دیوار و آجرها، نوبت به لایه نهایی می رسد که با تخته ماله در نهایت صاف می‌شود.

نمای تگرگی و ماهوتی

دلیل نامگذاری این نوع نمای سیمانی به دلیل استفاده از سنگ های با اندازه های به نسبت بزرگتر می‌باشد که به دلیل امواجی که در سطح سیمان ایجاد می کنند به تگرگی معروف شده است.

نمای تیشه ای یا چکشی

چکش مخصوصی که در این نما نقش اصلی را ایفا می کند. به این صورت که پس از آستر سیمانی، لایه دوم کار می شود و در نهایت برای پرداخت با استفاده از یک چکش مخصوص توسط استادکار، ضربه‌هایی به لایه دوم سیمانی می زنند تا برای ایجاد بافت، خطوط چکش کاری شده ایجاد کنند.

نمای سیمانی آبساب و موزائیک شسته

این نوع نما نیز به این صورت است که پس از اجرای لایه سیمانی نما، قبل از اینکه خشک شود به آب می گیرند تا به مصالح سنگی سیمان برسند و سطح کار سیمانی را با یک برس مخصوص می سابند.

نمای خراشی

این مدل نمای سیمانی نیز به این صورت کار می شود که بعد از اجرای دو لایه آستر و لایه دوم سیمان، بایکسری ماله مخصوص خراش های مخصوصی روی نما ایجاد می کنند.

نمای رومی سیمانی

این نوع نما هم که از اسمش پیداست. اجرای جزئیات یک نمای رومی با استفاده از سیمان را گویند. به این معنی که در مرحله اجرای طرح نمای رومی، بجای استفاده از سنگ، از سیمان برای اینکار استفاده شود.

نماسیمان شسته ؛ پرکاربردترین

از بین لیست نماهایی که با استفاده از سیمان کار می شوند و در قسمت قبل به آن پرداختیم، به سراغ پرکاربردترین آن یعنی نما سیمان شسته می رویم.

به دلیل سرعت و راحتی اجرای نما سیمان شسته، این نوع سیمان کاری نما جزو محبوب ترین سبک‌های نماسیمانی می باشد. به این صورت که بصورت اندود بر سفت کاری ساختمان به راحتی اجرا می شود.

این ویژگی باعث شده که به نسبت دیگر روش های نماسیمانی، مورد استقبال قرار گیرد.

معرفی سیمان شسته

حال که با انواع سیمان کاری و کاربردهای سیمان در نماسازی آشنا شدید، به سراغ تعریف یکی از این نوع سیمان کاری ها بنام سیمان شسته می رویم. سیمان شسته اصطلاحی است که همانطور که از اسمش پیداست به سیمانی می گویند که در مراحل پرداخت نهایی مدام شسته می شود. از این نوع سیمان کاری برای نماسازی استفاده می شود که به آن نماسیمان شسته می گویند.

این نوع سیمان کاری به دلیل مقاومت و راحتی در اجرا یکی از پرکاربردترین روش های استفاده از سیمان در نماسازی می باشد.

ویژگی های سیمان شسته

از جمله مهم ترین ویژگی های سیمان شسته، مثل بازسازی نما کلاسیک مقاومت بالای آن است. به این خاطر که ترکیبی از سیمان و سنگ ریزه ها و ماسه یکجا به هم می رسند و ترکیب فوق العاده ای را ایجاد می کنند. به قدری که در برابر انواع رطوبت و…مقاوم است.

از طرفی باتوجه به نحوه اجرا که یکبار بر روی دیوار پیاده سازی می شود و در نهایت با یک ابر ساده شسته می شود و به راحتی می توان در هر جای ساختمان استفاده کرد. از جمله مهم ترین دلایل مقرون به صرفه بودن این روش است.

نحوه اجرای سیمان شسته

یکی از انواع سیمان کاری است که در آن شبیه به سیمان کاری های معمولی ابتدا یک لایه سیمان کار می شود و سپس بر روی آن لایه نهایی ماله کشی می شود که با یک تکه ابر خیس خورده مدام شسته می شود تا به لایه سنگی سیمان برسد.

شما حتی می توانید سنگ ریزه های بکار رفته را در رنگ های مختلف خریداری کنید که پس از شسته شدن و نمایان شدن سنگ ریزه ها، دقیقا شبیه به همان رنگ مدنظرتان شاهد خروجی نهایی باشید.

با مسیری که در این نوشتار در جهت بررسی و معرفی سیمان شسته طی نمودیم، مشخص شد بدون شک اگر نیازی به صرف هزینه زیاد در نما نمی بینید، حتما پیشنهاد می کنیم که به سراغ این نوع سیمان کاری در نما بیایید تا تفاوت قیمت، زمان و زیبایی خروجی نهایی کار را ببینید. آن وقت حقیقتا این تفاوت قیمت و کیفیت اجرا را درک خواهید کرد که چگونه می توانند در هر پروژه ای نقش آیتم های اصلی را ایفا کنند.

خدماتی...
ما را در سایت خدماتی دنبال می کنید

برچسب : نما سیمانی,سیمان,نما,ویلا, نویسنده : matin matin بازدید : 80 تاريخ : جمعه 25 شهريور 1401 ساعت: 19:34

درب ضد سرقت ترک چیست؟ درب های ضد سرقت انواع مختلفی دارد که یکی از آنها درب ضد سرقت است که از همه نظر (کیفیت-ظاهری-قیمت) از بقیه درب ها بهتر میباشد و در رتبه اول در همه کشورها قرار میگرد و ازنظر کیفیت دارای درجه بالایی میباشد و از نظر ایمنی مکان های مورد نظر را از دزدان و سارقان حفاظت میکنند. درب ضد سرقت ترک اصل  همانطو رکه از نام آن پیدا است در کشور ترکیه ساخته شده است و دارای اشکال مختلف و رنگ های متفاوت هستند.

 

هر درب دارای چهارچوب و روکش و لولا و یراق آلات میباشد. سایزهای چهارچوب و لنگه درب های ضد سرقت ترک در انواع های مختلف در بازار موجود است.

بر روی این درها قابلیت وصل کردن چشمی و قفل شب بند و هر وسیله ای که بر روی درب های دیگر وجود دارد در این درب ها هم قابل وصل شدن است. در این نوع درب ها لولاها مخفی نمیباشند و از سمت داخل قابل مشاهده هستند و تعداد این لولاها ۴ عدد میباشد که توانایی تنظیم و رگلاژ کردن درب ها را بر عهده دارد.

چهارچوب درب ضد سرقت ترک

در مورد چهارچوب این نوع درب ها میتوان گفت که اختلاف سطح کمی بین سطح بیرونی چارچوب و لنگه درب زیاد است و دارای طول ۱۷ سانتی متر است و در آنها از ورق های با ضخامت بیش از ۲/۱ میلی متر استفاده میشود و لنگه این درب ها دارایی عرض ۹ سانتی متر میباشد.

علاوه بر اینها کلیدهای بر روی این درب ها میباشد که بیشتر تعداد هشت عدد می باشد. در مورد دستگیره هم میتوان گفت که دستگیرهای که دارای اهرم اند بر روی آنها سوار شده است. بر روی این نوع درب ها نوعی قفل متصل شده است که با چرخاندن کلید بطور همزمان همه زبانه ها از دو جهت وارد چهارچوب میشود.

درب ضد سرقت ترک, درب ضد سرقت چیست, درب ضد سرقت اصل

وزن درب های ضد سرقت

یکی از ویژگی های دیگر این نوع درب ها وزن سنگینی که دارند باعث با ارزشتر شدن این نوع درب ها میشود. در مورد نصب این گونه درب ها به مدت دو دقیقه نیاز است و نسبت به دربهای چینی و ایرانی زمان بیشتری لازم است.

درب های ضد سرقت ترک و درب ضد سرقت pvc  یک سری ویژگی دارند که خاص خود آن ها است. از نظر ضخامت و متریالی که درون یک درب کار شده هنگامی که درب ترک را روی لولا می چرخانیم احساس کار کردن با درب یک دژ یا قلعه به ما دست می دهد.

این وزن بالا علاوه به این که جنس مناسب اسکلت یا هسته ی مرکزی فلزی را نمایش می دهد نشان از مصالح جانبیِ مرغوب از قبیل پشم سنگ و غیره دارد.

راجع به ضخامت و وزنی که مورد اشاره قرار گرفت بسیار حساس باشید؛ به راحتی می توان از فروشنده درخواست کرد که با یک کولیس ضخامت درب را برای شما اندازه بگیرد. اما درباره ی وزن بالای درب های ترک که بیش از ۱۰۰ کیلو گرم گزارش می شود کار به این راحتی ها نیست.

مشخصات فنی درب ضد سرقت ترک چیست

1.خرید درب ضد سرقت سوپر لوکس و ترک دارای چهار عدد لولا است.
2.درب ضد سرقت ترک دارای یک عدد چشمی و قفل شب بند است.
3.سیستم قفل درب سرقت ترک دارای امنیت بالایی بوده و با یکبار چرخاندن کلید هشت عدد زبانه از دو طرف وارد چهار چوب فلزی درب می شود.
4.درب ضد سرفت ترک دارای هشت عدد کلید است که متشکل از سه عدد کلید کارگری و پنج عدد کلید اصلی است.
5. درب ضد سرقت ترکیه دارای چهارچوبی به ضخامت ۱۷ سانتی متر است .
6. درب ضد سرقت ترک تک لنگه به طور متوسط از ابعاد ۱۱۰ * ۲۱۰ سانتی متر برخوددار می باشند.

المان های کیفی درب های ضد سرقت ترک

  • مقاومت در برابر ضربه
  • مقاومت در برابر فشار
  • مقاومت بالا در برابر آتش(بیش از ۴ساعت)
  • مقاومت باورنکردنی در مقابل حمله های اسیدی
  • عایق مناسب صوت و انرژی
  • قابلیت سازگاری با قفل و برایق آلات درجه یک
  • چارچوب های ابزار خورده و مقاوم
  • تعمیر و نگهداری آسان
  • زیبایی خیره کننده
  • وجود طرح های متنوع و ارائه ی گزینه های گوناگون
  • قیمت معقول(اگر چه از سایر نمونه های حاصر در بازار گران تر است اما با توجه به امکانات اضافی واقعا می ارزد)

رنگ و طرح های درب ضد سرقت ترک در بازار ایران

تقریبا تمامی رنگ های موجود درب های ضد سرقت ترک را می توان در بازار ایران یافت؛ قهوه ای( روشن و تیره)، مشکی نوک مدادی و البته تلفیق مشکی و قهوه ای رنگ هایی هستند که بسته به طراحی فضای شما می توانند انتخاب شوند.

چگونه درب ضد سرقت ترک اصل را تشخیص دهیم ؟

از آن جا که درب های ترک فرانروای بازار داخلی هستند و عمده مشتریان داخلی ندیده و نشناخته آن ها را طلب می کنند؛ هستند فروشنده و تولیدی هایی که با هر ترفندی می کوشند درب های معمولی خود را در قالب برند ترک به شما بفروشند؛ در نتیجه نکات زیر را در نظر داشته باشید:

سراغ فروشگاه های معروف و با قدمت بروید؛

  1. برندهای ترک را بشناسید؛
  2. خصویات ظاهری آن ها را در فضای مجازی و بازار شناسایی کنید؛
  3. ابعاد و وزن دربی که انتخاب کرده اید را از سایت اصلی شرکت کنترل کنید؛
  4. به قیمت های پایین حساس باشید و حتما کنترل کنید؛
  5. توجه داشته باشید که علاوه بر درب و خصوصیات آن چه یراق آلات و از همه مهم تر چه قفلی کار خواهد شد؛
  6. نصب و راه اندازی درب ضد سرقت فوق العاده حیاتی است؛ در صورتی که مناسب نصب نشود تفاوتی با یک درب معمولی نخواهد داشت.

درب ضد سرقت ترک که در بازار ایران

1.درب ضد سرقت که در ایران مونتاژ میشود

یعنی مواد خام درب ضد سرقت ترک از کشور ترکیه وارد شده سپس توسط کارشناسان ایرانی مونتاژ می شود.

2.درب ضد سرقت ترک آماده چیست ؟

این نوع درب ضد سرقت در خود کشور ترکیه مونتاژ شده و به صورت پکیج وارد کشور می شود.

مقایسه درب های ترک با درب های ایرانی

درب های ایرانی را از نظر کیفیت باید هم تراز با درب های ترک دانست. تنها در قیمت های بالاست که کمیت درب های ضد سرقت ایرانی خود را نشان می دهد و نمی توانند اصطلاحا کارهای لاکچری را ارائه داد.

در محصولات میان رده کارهای ایرانی کیفیت کارهای ترک را دارند و حتی یراق آلات آن ها تماما ترک تهیه می شود و تنها در نمونه های فوق العاده لوکس است که باید سراغ گزینه های لوکس برویم.

خدماتی...
ما را در سایت خدماتی دنبال می کنید

برچسب : درب,ترکیه,درب ضد سرقت,ترک, نویسنده : matin matin بازدید : 87 تاريخ : جمعه 25 شهريور 1401 ساعت: 19:27

برای افرادی که مقداری با مسائل مربوط به شبکه آشنایی داشته باشند شاید مطالب موجود در مقاله بدیهی بنظر برسد، اما برای کسی که اطلاعی از این دست مطالب ندارد، توضیحات موجود در این مقاله جذاب خواهد بود البته به کسانی هم که با آشنایی قبلی اینجا را برای مطالعه انتخاب کرده اند، مرور دوباره خالی از لطف نخواهد بود. معرفی ابزارهای یک شبکه و مسائل تخصصی در آن مورد بررسی قرار نمی گیرند.

در این مقاله به بررسی اجزای مختلف شبکه و دسته بندی های آن ها خواهیم پرداخت، که برای بعضی از آن ها نحوه نصب تجهیزات شبکه هم توضیح داده شده است.. پس در ادامه با ما همراه باشید.

دسته بندی تجهیزات شبکه های کامپیوتری

برای معرفی ابزارهای یک شبکه کامپیوتری تنها می توان آن ها را به دو دسته کلی تقسیم بندی کرد که عبارت اند از: غیرفعال و فعال (پسیو و اکتیو). تجهیزات غیرفعال یا پسیو به آن دسته از تجهیزات شبکه اطلاق می شوند که تغییری در اطلاعات و هماهنگ سازی و ارسال و هدایت آن ندارند و در آن ها از جریان برق استفاده نمی شود.

معرفی ابزارهای یک شبکه

اما در مقابل تجهیزات فعال یا اکتیو شبکه وظیفه هدایت و ارسال اطالاعات و همچنین تغییر در اطلاعات و ماهیت آن ها را برعهده دارند ولی این بدان معنا نیست که تجهیزات پسیو دارای اهمیت کم تری در شبکه هستند بلکه تنها در میزان وظایفشان تفاوت وجود دارد.

تجهیزات غیرفعال یا پسیو

قبل از آن که موضوع معرفی ابزارهای یک شبکه کامپیوتری را مورد بررسی قرار دهیم باید با دسته بندی تجهیزات شبکه آشما شویم. تجهیزات غیرفعال شبکه برای شروع معرفی ابزارهای یک شبکه کامپیوتری گزینه بهتری هستند چرا که از پیچیدگی زیادی که تجهیزات اکتیو دارند برخوردار نیستند. در ادامه به چند مورد از آن ها خواهیم پرداخت. بنابراین بدون فوت وقت به سراغ معرفی آن ها می رویم.

کابل شبکه

در مقوله معرفی ابزارهای یک شبکه کامپیوتری، بخش کابل شبکه بیشتر توضیح داده خوهد شد چراکه دارای اطالاعات بسیار ارزنده و گسترده ای است. کابل شبکه وظیفه بسیار مهمی در شبکه دارد و آن عبور دادن اطلاعات بین نود های شبکه و رساندن آن بدون هیچ کم و کاستی به مقصد است. کابل های شبکه دارای سه مدل اصلی هستند که دوتای اولی (کواکسیال و زوج سیم به هم تابیده) از سیم مسی برای انتقال اطلاعات استفاده می کنند ولی نوع دیگر کابل که فیبر نوری نام دارد از لوله های نازک شیشه ای و پلاستیکی برای انتقال اطلاعات استفاده می کند.

سوکت شبکه

سوکت شبکه معمولا به نقاط انتهایی کابل های شبکه اطلاق می شوند دارای انواع مختلفی هستند که معروف ترین آن ها RJ45 نامیده می شود که آن هم از انواع مختلفی تشکیل شده که در مدل های مختلف که با کلمه cat مشخص می شوند دارای سرعت های مختلفی است. سوکت شبکه برای اتصال به تجهیزات دیگر به قطعه دیگری نیاز دارد که در ادامه به آن خواهیم پرداخت.

 

قیمت کیستون لگراند این قطعه برای آن طراحی شده که در مقابل سوکت های شبکه باشد و اتصال بین دو دستگاه را برقرار کند.

بوت کاور شبکه

بوت کاور شبکه یکی دیگر از تجهیزات غیرفعال شبکه است که وظیفه دارد، پوششی برای سوکت شبکه باشد و از آن محافظت لازم را بعمل آورد.

تجهیزات فعال یا اکتیو

در مقوله معرفی ابزارهای یک شبکه کامپیوتری تجهیزات اکتیو از اهیمت ویژه ای برخوردارند و همانطور که گفته شد وظیفه اصلی این دسته از تجهیزات  تغییر در اطلاعات و نحوه ارسال و دریافت آن هاست. چند نمونه از آن ها در پایین مورد بررسی قرار خواهد گرفت که عبارت اند از: سوئیچ، کارت شبکه، اکسس پوینت، روتر.

سوئیچ

سوئیچ دستگاهی است که ارتباطات سیمی را از طریق کابل های شبکه و ماژول فیبر نوری  برقرار می کند. این دستگاه نود های مورد نظر در شبکه را به یکدیگر متصل می کند که با یکدیگر تبادل اطلاعات داشته باشند. منظور از نود دستگاه هایی است که از طریق کارت شبکه به شبکه متصل شده اند مانند یک کامپیوتر شخصی. در مورد کارت شبکه هم در پایین بحث خواهد شد.

کارت شبکه

کارت شبکه قطعه ای از سخت افزار کامپیوتر است که وظیفه تبدیل اطلاعات به داده های قابل ارسال و دریافت تبدیل می کند. این قطعه سخت افزاری با دارا بودن یک آدرس یکتا قادر است که موقعیت خود در شبکه را مشخص کند.

اکسس پوینت

اکسس پوینت در واقع وظایف سوئیچ را انجام می دهد تنها با این تفاوت که در شبکه های بیسیم فعالیت می کند و وظیفه تبادل اطلاعات بین نود های شبکه را به صورت بیسیم انجام می دهد.

روتر

روتر یکی از تجهیزات تعیین کننده در کارایی شبکه است چرا که پیدا کردن بهترین مسیر برای ارسال اطلاعات را انجام می دهد و از پس این وظیفه مهم به خوبی بر آمده است.

نصب تجهیزات شبکه

بعد از معرفی ابزارهای یک شبکه کامپیوتری نوبت به آن می رسد که طریقه نصب تجهیزات شبکه را مرور کنیم. اکثر تجهیزات اکتیو شبکه در قطعه ای بنام رک نصب می شوند مانند:

سوئیچ، اکسس پوینت، روتر و … رک یکی از تجهیزات پسیو شبکه است که وظیفه مدیریت فضا و جاگیری اجزای شبکه را بر عهده دارد و آن ها را برای عیب یابی های احتمالی در آینده مرتب می کند تا دسترسی به آن ها راحت باشد.

برای نصب بوت کاور شبکه هم کافیست آن را قبل از قرار دادن سوکت شبکه در انتهای کابل، وارد کابل کنیم و بعد از سوکت زدن آن را روی سوکت قرار دهیم. نصب تجهیزات شبکه به خودی خود لازمه تخصص زیادی می باشد چرا که برای این که یک شبکه کامپیوتری بدرستی کار کند باید همه تجهیزات بدرستی نصب شده باشند.

سخن آخر

در این مقاله به معرفی ابزارهای یک شبکه کامپیوتری پرداختیم و دریافتیم که برای برقراری ارتباطات در شبکه به قطعات زیادی نیاز است که با چندی از آن ها آشنا شدیم. همگی قیمت تجهیزات اکتیو شبکه باید بسیار مرتب و با نظمی مطابق با استاندارد های لازم نصب شوند چرا که در غیر اینصورت فرایند بسیار پیچیده و وقت گیر خواهد شد. امیداورم که مطالب برایتان مفید بوده باشند.

خدماتی...
ما را در سایت خدماتی دنبال می کنید

برچسب : تجهیزات اکتیو شبکه,تجهیزات شبکه,سیسکو, نویسنده : matin matin بازدید : 83 تاريخ : جمعه 25 شهريور 1401 ساعت: 19:20

مقدمه: برای مراقبت از دندان ها نیاز به مراجعه به دندان پزشک داریم و اینجاست که تخفیف طلایی به کمک ما می آید و با تخفیفات شگفت انگیزش این امکان را میدهد که همه خدمات دندان پرشکیمان را با کمترین هزینه انجام دهیم همانند تخفیف کامپوزیت .

دندان ها عضو مهمی از بدن آدمی هستند که زندگی ما بدان وابسته است. انسان با خوردن و آشامیدن میتواند به زندگی ادامه دهد و اگر به هر دلیلی این دو از انسان گرفته شوند، قادر به زندگی نخواهد بود. غذا به وسیله دندان جویده میشود و وارد سیستم گوارش انسان میشود و درواقع دندان اولین مرحله از سیستم گوارش آدمی است. به طوری که در ابتدا به وسیله دندان و با شکل مکانیکی غذا جویده و تکه تکه میشود، سپس توسط بزاق دندان تا حدودی تجزیه شده، به هم چسبیده و وارد بدن انسان میشود. پس دندان در سلامتی انسان بسیار موثر خواهد بود و محافظت و مراقبت از آنها وظیفه ماست.

تاثیر دندان بر سلامتی

  • همانطور که گفتیم دندان تاثیر زیادی بر سلامتی دارد. دندان ها در ابتدای مسیر سیستم گوارش قرار دارند به گونه ای که اگر غذا را به خوبی نجویم باعث آسیب به سیستم گوارش(معده و دفع) میشویم. بنابراین دندان ها نقش بسزایی در سلامتی انسان ها دارند‌.
  • همچنین اگر از دندان ها به خوبی مراقبت نشود، یعنی بهداشت دهان و دندان به خوبی صورت نگیرد باعث ایجاد عفونت در ریشه دندان و لثه ها میشود. حال اگر شخصی پیگیر درمان این عفونت نشود ممکن است باعث ایجاد آسیب به قلب بشود.

پس دندان ها در سلامت قلب هم تاثیرگذار هستند.

کارت طلایی

تاثیر دندان‌ها در ارتباط عمومی و حضور در جامعه

شاید برایتان جالب باشد که دندان ها میتوانند در روابط عمومی و حضور شما در اجتماع تاثیر گذار باشند.

مورد اول مربوط به زیبایی دندان هاست. اگر شخصی دندان های زرد و پوسیده و نامرتب داشته باشد در وحله اول اعتمادبه نفس خودش کاهش پیدا میکند. ممکن است شخص از حرف زدن و خندیدن در جمع گریزان شود و به همین دلیل نتواند ارتباط عمومی سالمی در اجتماع و با افراد مختلف برقرار کند.

این قضیه میتواند تاثیر فراوانی بر سلامت روح و روان شخص تاثیر بگذارد.

مورد دوم مربوط به بوی دهان است. اگر شخصی بهداشت دهان و دندان را رعایت نکند، به مرور زمان تحمع پلاک ها و جرم ها برروی دندان و فعالیت باکتری ها در دهان موجب بوی نامطبوع در دهان میشود که این عامل سبب دور کردن افراد میشود و در نهایت گوشه گیری و کاهش اعتماد به نفس شخص را در پی خواهد داشت. پس سلامت دهان و دندان میتواند تاثیر بسزایی در حضور اشخاص در جامعه و سلامت روح و روان دارد به طوری که نمیتوان به راحتی از کنار آن عبور کرد و این قضیه را نادیده گرفت.

تاثیر دندان بر زیبایی

در جهان میلیون ها انسان وجود دارد. هرکدام از این انسان ها دارای شکل و ظاهر متفاوتی هستند. این تفاوت ها میتواند شامل کوتاهی و بلندی، سفید، سبزه و سیاه، چاق و لاغر و غیره باشد که همه این تفاوت ها به نوبه خودشان زیبا هستند. هیچ کسی حق ندارد کسی را به خاطر ظاهر خدا دادیش مسخره کند و یا زشت پندارد. همه مردم در هر اندازه و شکل و رنگ و سایزی میتوانند زیبا باشند‌ چرا که شکل و ظاهر هیچ شخصی انتخاب خودش نبوده و کاملا خدا دادی است.

ولی برخی پارامتر ها هستند که آراستگی و زیباییشان به خود فرد وابسته است. یکی از این موارد دندان ها هستند. دندان ها جزئی از صورت آدمی هستند که زیباییشان کاملا به خود ما بستگی دارد و زیبایی دندان ها دارای تعریف ثابتی است.

دندان های سفیدو مرتب فانتزی هر فردی است که هر شخص با قدری مراقبت و بهداشت دهان و دندان میتواند دندان های زیبا و سفیدو سالم داشته باشد.

درواقع تاثیر زیبایی دندان ها بر ظاهر افراد غیر قابل انکار است و نمیتوان تاثیر شگفت انگیز آن را بر ظاهر افراد نادیده گرفت.
دندان زیبا باعث زیبا تر دیده شدن لبخند افراد میشود و این زیبایی غیر قابل چشم پوشی است.

نحوه مراقبت از دندان ها با کمک کارت طلایی

برای مراقبت از دندان ها کارهای ساده ای توسط متخصصان ارائه شده است که در اینجا به توضیح مختصری از برخی از آنها میپردازیم.
اولین راه مراقبت، مسواک زدن است.

هر شخص موظف است روزی دوبار مسواک بزند. مسواک زدن باعث جلوگیری از تجمع پلاک ها و باکتری ها میشود در نتیجه از زرد شدن، پوسیدگی و بوی نامطبوع دهان جلوگیری میشود.
دومین راه، نخ دندان کشیدن است.

اگر چه مسواک جهت پاکسازی دندان صورت میگیرد ولی ممکن است تکه های غذای باقی مانده در لابه لای دندان، توسط مسواک به خوبی پاکسازی نشوند.
پس لازم است به وسیله نخ دندان این قسمت ها پاکسازی شوند و از هرگونه پیشگیری شود.

سومین قدم، مراجعه به دندان پزشک چهت معاینه است.

هر فردی در کنار بهداشت دهان و دندان لازم است سالی دو مرتبه به دندان پزشک مراجعه کند تا از هرگونه مشکل احتمالی جلوگیری به عمل آید.

با رعایت تمامی نکات بالا قطعا دندان های زیبا و سالمی خواهید داشت.

نامرتب بودن دندان

به دلایل مختلفی ممکن است دندان ها نامرتب باشند.

ممکن است شخصی به شکل ارثی دندان هایی نامرتب داشته باشد. مثلا فک بالا یا پایینش جلو یا عقب باشد و ظاهر فرد به هم بریزد.

ممکن است شخصی به طور ژنتیکی جنس دندان هایش خوب نباشد و با وجود تمام مراقبت ها خراب و پوسیده شوند و ظاهر ناخوشایندی به دندان ها داده شود.

ممکن است در کودکی مراقبت های لازم جهت رشد منظم دندان ها صورت نگرفته باشد و فرد دندان هایی نامنظم داشته باشد.

در چنین مواقعی بااینکه تقصیر خود فرد نیست ولی راه هایی برای حل این مشکل وجود دارد به طوری که فرد باانجام دادن آنها میتواند به نتیجه مطلوب برسد.

ولی این راه ها میتواند هزینه بر باشد چرا که باید به متخصص دندان پزشک مراجعه کند و در جهت رفع آنها اقدام کند.

به هر حال دندان ها آنقدر مهم هستند و تاثیرات فراوانی بر کیفیت زندگی میگذارند که هرچقدر هم هزینه شود ارزشش را دارد‌.

دندان ها و کارت طلایی

در اینکه هزینه های دندان پزشکی بسیار شکی نیست و ممکن است برخی افراد این را توجیهی برای عدم مراقبت و ترمیم دندان هایشان بدانند.

ولی ما اینجاییم که این بهانه هارا برطرف کنیم تا دیگر راهی برای طرفه رفتن نداشته باشید.

بیمه دندانپزشکی دندانپزشکی، بیمه ای است که با تحت پوشش قرار دادن هزینه های دندانپزشکی شما، تخفیفات فوق العاده ای برآن اعمال میکند. این تخفیفات میتواند چیزی بین ۳۰تا ۷۰درصد باشد و بسته به نوع خدمات شما متغیر است.

بله ما اینجاییم که به شما دندان های زیبا هدیه دهیم‌ و هماطنور که همیشه گفته ایم،

خدماتی...
ما را در سایت خدماتی دنبال می کنید

برچسب : دندانپزشکی,دندان,کامپوزیت, نویسنده : matin matin بازدید : 89 تاريخ : جمعه 25 شهريور 1401 ساعت: 19:10